Aviseringar
Rensa alla

jag har svårt att hitta en tjej som vill satsa på ett förhållande och har testat allt =(


Ämnesstartare

jag är en kille på 19 år och bor i gbg. jag har varit singel nu i ett tag och jag försökt att hitta en tjej som vill satsa på ett förhållande. jag har testat dejting sajter, kompiskretsar och randoms. men det är aldrig nån som vill ha ett förhållande. jag är ute efter kärleken och ha nån man som man kan lita på. har alla normala tjejer dött i göteborg?   


   
Citera
24/7
 24/7

Ska vi bli ihop?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du har inte testat att vara äldre än 19 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
du har inte testat att vara äldre än 19 år

This


   
SvaraCitera
Kudhos

mpt:hv:
du har inte testat att vara äldre än 19 år

Sanningen.


   
SvaraCitera

testa killar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför letar du? Kärleken kommer när den är redo. Det är värt att vänta på något bra.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bind fast nån

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
Bind fast nån 

ja


   
SvaraCitera

mpt:hv: du har inte testat att vara äldre än 19 år

Från en som är äldre än 19 och i göteborg kan jag säga att det är likadant högre upp
OnT:
mitt tips?...i dunno men testa med yngre?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hämta (2).jpg


   
SvaraCitera

19 bast är en skev ålder. 
Du är för ung för vissa tjejer och känner dig för gammal för andra tjejer.
Man ligger i en oklar ålder. Har själv samma problem ungefär men har slutat jaga efter kärlek. Det får komma när det kommer. Lev livet, sup och ha kul. Häng med vänner, do some crazy shit som du senare kan titta tillbaka på och garva åt. Det är vad jag försöker fylla mitt liv med och har redan skapat ganska intressanta minnen haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:
Ska vi bli ihop?

haha en dejt först du 😉

mpt:hv:
du har inte testat att vara äldre än 19 år

jag var på g med en som var 25 men det gick inte för kompliserad tjej 

elverpigen:
testa killar 🙂

nej tack, all respekt för homosexuella men jag kan inte  

JaamenLol:
Varför letar du? Kärleken kommer när den är redo. Det är värt att vänta på något bra.  

har väntat tillräckligt länge och börjar bli en kille som hjälper tjejer som har problem med sina killar för att jag är en snäll kompis (bara kompis)  

Fkpaw:
Bind fast nån 

xD 

Pappbox:

Från en som är äldre än 19 och i göteborg kan jag säga att det är likadant högre upp
OnT:
mitt tips?...i dunno men testa med yngre?

jag har gjort det med men det finns inga som vill satsa =( 

Vicarious:
19 bast är en skev ålder. 
Du är för ung för vissa tjejer och känner dig för gammal för andra tjejer.
Man ligger i en oklar ålder. Har själv samma problem ungefär men har slutat jaga efter kärlek. Det får komma när det kommer. Lev livet, sup och ha kul. Häng med vänner, do some crazy shit som du senare kan titta tillbaka på och garva åt. Det är vad jag försöker fylla mitt liv med och har redan skapat ganska intressanta minnen haha.

ja kärleken kommer och går men tiden som jag tillbringar min fritid skulle vara en miljon gånger bättre om man ha en själs kamrat att tillbringa den med. sen jag lever redan ett helt okej crazy liv men det känns tomt för det mesta. det är skönt att höra att du gör såna saker, livet är vad man själv gör det av. 


   
SvaraCitera

holsteredchief: sen jag lever redan ett helt okej crazy liv men det känns tomt för det mesta.

High five på den. Vet vad du menar med att det känns tomt. 
Jag själv har inte hittat någon lösning på det och visst, tomheten kan bli jävligt dryg ibland. Men hade man kunnat göra något åt saken hade man väl lyckats tidigare så det är väl något annat som förhindrar framstegen. Man får väl fokusera på att hitta orsaken till problemet. 


   
SvaraCitera

holsteredchief: jag har gjort det med men det finns inga som vill satsa =(

måste finnas någon, min teori är att tjejer tröttnat på killar vid 20 års ålder ungefär så därefter är det tokkört om du försöker
eller så är de upptagna for life


   
SvaraCitera