Aviseringar
Rensa alla

jag har tråkigt.


Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

När jag hör dina val av spel blir jag bara... öh inte dem spelen... De spelen förstår jag att du tröttande på, hade jag också gjort. Har du testat på typ Total War: Rome? Det är ett skitroligt spel, jag vet att du inte gillar att bara sitta inne men försöker ge lite tips iaf.
Det är ju fint och höra att du läser, även om du inte gör det ofta. Du verkar inte gilla att sitta hemma och läsa, du vill ut och göra saker förstår jag. Jag förstår dig i din känsla men du verkar samtidigt inte ha några riktiga vänner som vill umgås med dig efter skolan. Så länge du går i högstadiet kanske det kan vara bra att ändå vara inne och göra saker, kanske spela något spel med en internetkompis. Du kan ju som du sa försöka att hitta någon aktivitet eller något.

Ja det blir väl så, inget fel i det alls.
Härligt! ^^

Mm, men kompisar har jag väl. Men grejen är den bara att vi inte har samma intressen. Så det blir aldrig att man umgås med dom. Sedan hatar dom mig nog i hemlighet ändå. Men hur hittar man kompisar?? 


   
SvaraCitera

Kamp sport är alltid intressant och vänner finner man enkelt där .


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Jo men göteborg ligger ganska långt bort, eller 1 timma. Men om jag åker buss tar det över 1,5 o det känns ganska ovärt o åka så långt för att sedan dansa i en timme o åka hem igen. Sedan går jag till halv fyra vatje dag i skolan också. 
Men får höra med ett hundstall eller café eller något. Får prata med mamma o pappa on det här imorgon, det är ju bra o fördrica tiden o sedan tjäna pengar på det. 

Precis, är ju bra om man gör någonting som är roligt och ändå får betalt litegranna för det.
Förståeligt att det är jobbigt =S Vill också göra en massa med saker men jag bor någon mil utanför staden så det är rätt jobbigt att inte kunna ta bussen i fem minuter eller tillochmed gå till ställen som man vill göra saker på, istället måste man vänta på "riksvägsbussen" som åker en gång i timman och sedan tar det 30 minuter dit också. Rätt segt, det blir inte att man orkar åka då. Synd att vi inte bor mer i städerna när det kommer till sådant =/


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Mm, men kompisar har jag väl. Men grejen är den bara att vi inte har samma intressen. Så det blir aldrig att man umgås med dom. Sedan hatar dom mig nog i hemlighet ändå. Men hur hittar man kompisar?? 

Du kan ju ha internetkompisar? Att finna kompisar utanför högstadiet blir nog lite svårt. Om du vill umgås får du gärna göra det med mig, vi kan lira något spel eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Precis, är ju bra om man gör någonting som är roligt och ändå får betalt litegranna för det.
Förståeligt att det är jobbigt =S Vill också göra en massa med saker men jag bor någon mil utanför staden så det är rätt jobbigt att inte kunna ta bussen i fem minuter eller tillochmed gå till ställen som man vill göra saker på, istället måste man vänta på "riksvägsbussen" som åker en gång i timman och sedan tar det 30 minuter dit också. Rätt segt, det blir inte att man orkar åka då. Synd att vi inte bor mer i städerna när det kommer till sådant =/

Ja!! Tror bara ungdomar förstår detta för mina föräldrar ser ibte detta som ett problem, men jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Du kan ju ha internetkompisar? Att finna kompisar utanför högstadiet blir nog lite svårt. Om du vill umgås får du gärna göra det med mig, vi kan lira något spel eller nått.

Aa det kanske vi kan göra! 🙂 


   
SvaraCitera

Marsbrud:

Aa det kanske vi kan göra! 🙂 

🙂


   
SvaraCitera
  1. Kamp sport!
  2. Börja med instrument,

Glad


Massor med humor och skämt och vitsar - Roliga skämt


   
SvaraCitera