Aviseringar
Rensa alla

Jag har tråkigt


Ämnesstartare

Jag sitter och har långtråkigt här hemma, och det tycker jag inte alls om.
Vad har ni för tips på vad man kan hitta på för nåt för att hålla sig lite sysselsatt?

Jag åt glass för en stund sen (vanilj-, choklad- och apelsinglass, mums), och det var ju trevligt, sen kanske man kan glo lite på Discovery eller nåt sånt antar jag. Galen
Men mer då?

Man kanske skulle ta och spela lite TV-spel eller nåt?
Jag har en Super Nintendo här hemma i alla fall, så den kanske man skulle lira lite på en sväng.

Ta och skriv nånting här vet jag, det skulle vara trevligt. Tumme upp


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta ha tråkigt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Sluta ha tråkigt 

Ja, men hur gör man det? Galen
Vad finns det för skojigt att fördriva tiden med?

Var iaf och tog ett bad med några kompisar nyss, och det var ju trevligt och så.


   
SvaraCitera

testa gå å bada med kompisarna igen. var det kul förra gången kanske det e kul nästa också


   
SvaraCitera

Tejpa fast din telefon med silvertejp på magen, pannan eller nu vart sjutton man nu förvarar telefoner i farten med jympaklädsel... sätt igång den på poddcradio, musik, eller olika videor med fakta eller historia eller creepypasta i hörlurarna och ut och spring med dig i det varma vädret. Nöje, motion efter glass och tidsfördriv, allt i samma.
Kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nog ta ett bad med kompisarna en sväng imorgon också, sen testar jag det där att springa lite också. Tumme upp

Jag hör av mig imorgon - kanske - och berättar om de förhoppningsvis mycket stimulerande upplevelserna. Mycket glad Galen


   
SvaraCitera

Springa


   
SvaraCitera