Aviseringar
Rensa alla

Jag har vart otrogen och vet inte vad ja ska ta mig åt!


Jo men tänk om det kommer ut ändå och då vet han att du ljög om det och då blir det ännu ett slut. Försök göra något så han verkligen vet hur mycket du ångrar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madichen:

Jo men tänk om det kommer ut ändå och då vet han att du ljög om det och då blir det ännu ett slut. Försök göra något så han verkligen vet hur mycket du ångrar dig.

Jo, jag har tänkt på den. men killen jag hånglade med är min nära kompis och har lovat att inte säga något.han vill inte förstöra något.

Som vadå? [smile]


   
SvaraCitera

Ok men ändå så någon kanske har sett något eller hört något man vet aldrig.

Ne jag vet inte något mycket romantiskt. Göra saker som han gillar som du hatar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

madichen:

Ok men ändå så någon kanske har sett något eller hört något man vet aldrig.Ne jag vet inte något mycket romantiskt. Göra saker som han gillar som du hatar.

Så du menar göra romantiska saker innan jag har sagt det? och sen kanske säga det sen?

Tack så jättemycket förhjälpen!Det betyder så mycket[smile]


   
SvaraCitera

Ja, eller säga det sen göra det romantiska. Spelar ingen roll egentligen, gör vad du tycker är bäst.


   
SvaraCitera

Xisco:

Enligt vem?

Vetenskapen. Sexuell monogami är i regel inte ens naturlig i djurriket. Monogami är ett påfund av den "moderna människan". Om vi nu skulle vara anpassade efter att bara vara två stycken, hur kommer det sig att man genom hela förhållandet är attraherad av andra personer och att man någonsin gör slut?
Jag personligen, precis som du, föredrar ett förhållande mellan två personer men det betyder inte att jag förnekar att det är ganska onaturligt och därför väldigt svårt att hålla ihop.
Dock finns det social monogami (det har du rätt i).


   
SvaraCitera

Frequency:

Vetenskapen

Pics or it didn't happen.

Frequency:

Sexuell monogami är i regel inte ens naturlig i djurriket

Förvisso är vi däggdjur men vi är inte djur i den bemärkelsen. Sen håller väl pingvinerna ihop med sitt partner livet ut?

Frequency:

Monogami är ett påfund av den "moderna människan".

Den moderna människan sedan tusentals år tillbaka eller nyligen?

Frequency:

hur kommer det sig att man genom hela förhållandet är attraherad av andra personer och att man någonsin gör slut?

Vi är människor, vi attraheras av det vi tycker är fint helt enkelt.
Man gör slut för att man inte passar ihop, problem uppstår som inte kan lösas eller att man inte är redo för något just då.


   
SvaraCitera

Uppenbarligen är du en jävligt trångsynt människa som skriver "pics or it didn't happen" om något som vetenskap och inte ens kan tänka om lite. Du är säkert en borgare som äter kött och tittar på porr så jag tänker inte försöka övertala dig då du är förlorad i min syn [bigcheers]

Tror du ärligt att människor sedan början av vår existens hållit sig till en sexuell partner? Bara en sådan sak som en förälskelse är kemikalier i hjärnan som kickas igång för att öka chansen för parning.

Jag ser det som en sanning. Dock har monogamin hjälpt oss mycket i samhällets utveckling då vi fokuserar på annat än just sex. Jag tycker inte att monogami är fel. Är du vidare intresserad av detta ämne så läs lite om det, jag vill inte förstöra tråden. Så öppna ditt sinne lite or gtfo. Slut på diskussionen för min del.


   
SvaraCitera

Frequency:

Uppenbarligen är du en jävligt trångsynt människa som skriver "pics or it didn't happen" om något som vetenskap och inte ens kan tänka om lite.

I och med att vetenskapen inte alltid har rätt i allt så ser jag inte varför det ska ha rätt i frågor som kan vara väldigt individuella.

Frequency:

Du är säkert en borgare som äter kött och tittar på porr så jag tänker inte försöka övertala dig då du är förlorad i min syn [bigcheers]

Borgare = nej
Äter kött = ja
Tittar på porr = har gjort

Du var mig då en väldigt fördomsfull person må jag säga.

Frequency:

Tror du ärligt att människor sedan början av vår existens hållit sig till en sexuell partner?

Har jag påstått det?


   
SvaraCitera

Frequency:

Du är säkert en borgare som äter kött och tittar på porr så jag tänker inte försöka övertala dig då du är förlorad i min syn

bästa uttalandet denna veckan[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

så det är okey att hångla med nån annan än sin söta partner..??

Inte en vindpust i världen att det är!! 🙁


   
SvaraCitera

renesme:

Inte en vindpust i världen att det är!! 🙁

du sa ju just det!!!!![crazy]


   
SvaraCitera

Tickstart:

du sa ju just det!!!!!

Nej men om det skulle RÅKA bli så så tkr kag inte att det är samma sak som att ha sex med någons söta sak! Så typ ingen big deal efentligen om man ek gör tilsl vana


   
SvaraCitera

renesme:

Så typ ingen big deal efentligen om man ek gör tilsl vana

[crazy][crazy] de e allså okey tycker du me anra ord[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

de e allså okey tycker du me anra ord

ah [cute]


   
SvaraCitera