Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar HÅR!?


Ämnesstartare

Jag han egentligen min "drömkropp" förutom på en liten detalj. För någon månad sedan blev min bikinilinje infekterad och hur snyggt är det? Lite så där fylld av små prickar. är det någon som delar detta elände och när ska det försvinna? Jag skäms så otroligt över detta.


   
Citera
Ämnesetiketter

använd aco acnerengöring på det svider som fasen men funkar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag har köpt klorhexidin vilket är samma som sårrengöring så jag hoppats det ska funka, Men livet är inte helt fair ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ThisLoveThisHate:

Men livet är inte helt fair ibland.

http://ungdomar.se/text.php?text=2089


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd hipsters tills det läkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

http://ungdomar.se/text.php?text=2089


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd täckstift!
haha XD


   
SvaraCitera

qazedctgb:

använd aco acnerengöring på det svider som fasen men funkar

NEEJ AAAAAAJ! Var rädd om fittan för fan! [wink]

Det bästa du kan göra nu är att låta fittan "vila". Alltså låt bli att raka den tills infektionen gått över. Annars kan det bli än värre och det vill du väl inte? Du skriver att du haft det i ca en månad. Jag röstar för: Låt bli att raka dig i minst två veckor, helst en månad. Om det inte blivit bättre borde du gå till ungdomsmottagning.

När du rakar dig, använder du rakgel? En riktigt bra rakhyvel (ej engångs)? Och använder du återfuktande intimkräm efter? Detta är bra sätt att förebygga utslag/infektion/prickar efter att man rakat sig.

Brukade också få såna prickar pga var inte försiktig och rakade mig hela tiden. Får det typ aldrig nu, för rakar inte ständigt så att irritationen ökar. Alltså spelar ju egentligen ingen roll med lite stubb/hår då och då. Inget att skämmas över direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

folisan


   
SvaraCitera

micitic:

NEEJ AAAAAAJ! Var rädd om fittan för fan! [wink]

problemet är att de garanterat alltid dyker upp suck it up om man vill bli av med problemet säger jag


   
SvaraCitera