Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar INTE homosexuella


Ämnesstartare

Jag har märkt att en del här snackar massor av skit om mig. i den senaste tråden fick jag återigen en känga i fast jag inte ens var där. då drogs paralleler mellan mig och Aaron (han som skriver ''xD'' hela tiden) och att han var ''dummare än mig och då är det illa''. Ni klagar på mig att jag angriper folk när jag skriver men det gör även ni! Jag är ingen homofob.. jag känner inget förakt mot homosexuella, jag är inte rädd för homosexuella, jag vill inte ta bort deras rättigheter och jag har ALDRIG skrivit något sånt men nu misstolkas jag för full rulle och felciteras ideligen. i en annan tråd försvarade jag deras rättigheter! det enda jag har gjort är att ha fört fram ARGUMENT för min TEORI om att homosexualitet är FEL. ingenting annat! sedan att en del människor känner sig kränkta kan jag inte ta ansvar för! ingen  är tvingad att läsa tråden! och det är som sagt endast en teori som jag vill DISKUTERA.  jag är less på att folk sprider lögner om mig och snackar skit i skymundan,

 


   
Citera
Ämnesstartare

du är onaturlig iaf. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

körde nyss magneter mot varandra m ditt namn o efternamn på, de connectade ej 🙁 lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför vill du diskutera att homosexualitet är fel? och varför lägger du energi på att formulera en sådan teori? minns att din tråd var oerhört lång, nästan dödsgudenvarning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: dödsgudenvarning.

Vart fa-an har han tagit vägen? Han hade acc på Fragbite samt Flashback under några andra namn också, men inte sett på.... 1 år säkert?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han skriver fortfarande på twitter..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: TEORI om att homosexualitet är FEL

fortplantingsmässigt?

jag har inte läst din teori, ej heller är jag särskillt frekvent här på forumet, men om du nu har blivit internhumor hakar jag jättegärna på det tåget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: han skriver fortfarande på twitter..

svara på mina fina frågor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här känns mer aktuell än någonsin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: varför vill du diskutera att homosexualitet är fel? och varför lägger du energi på att formulera en sådan teori? minns att din tråd var oerhört lång, nästan dödsgudenvarning.

därför att det är en intressant fråga. därför att ingen annan vågar ens pröva att besvara den. jag vill åt sanningen. det gör man genom att testa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: därför att det är en intressant fråga. därför att ingen annan vågar ens pröva att besvara den. jag vill åt sanningen. det gör man genom att testa

Vad är "fel" med homosexualitet? Jag tar gärna diskussionen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad bra för dom har väl inte gjort dig nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Vad är "fel" med homosexualitet? Jag tar gärna diskussionen.

 

 

Det inget som man bara diskuterar. Det är rätt så komplicerade teorier som kräver en hel del förkunskaper. Dessutom är det många teorier som man måste förstå på ett visst sätt. Så det går inte att diskutera bara sådär.

Grundstommen i teorierna är dock att det inte är naturligt, att det skadar andra människor på olika sätt, Det går att studera det genom matematik, etik, och vetenskap, och alla mina teorier pekar mot att finns problem med att rättfärdiga homosexualitet.

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amen varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick: mot att finns problem med att rättfärdiga homosexualitet.

i call homophobe

(länka gärna din tråd om den finns kvar)


   
SvaraCitera