Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:04 den längst ner till höger ser ut lite som en dinosaurie.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:04 enhimmelskdrog:fint JAG HAAAAAAAAAAAAAAR SÅDANT JÄVLA OFLYYYYT HATAR ALLLT!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:05 Stringburka:den längst ner till höger ser ut lite som en dinosaurie.Kanske!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:05 Geigerzähler:JAG HAAAAAAAAAAAAAAR SÅDANT JÄVLA OFLYYYYT HATAR ALLLT! sådär hände med min kompis laptop när hennes lillebror satte handen emellan när hon skulle stänga den. hon lämnade in den på lagning och den var där i flera månader
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:05 kör en avmagnetisering av skärmen nu.. funkar garanterat
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:06 Chryseus:kör en avmagnetisering av skärmen nu.. funkar garanterat... DET ÄR JU SPRICKOR ÖVER HELA!
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:07 Ah laptop också... suger ju extra hårt. Tyckte det såg ut som en stationär skärm av den gamla skolan på grund av de rundade kanterna.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:07 eller den sprack inte men skärmen blev helt cp
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:10 Stringburka:Ah laptop också... suger ju extra hårt. Tyckte det såg ut som en stationär skärm av den gamla skolan på grund av de rundade kanterna.Ja, verkligen. enhimmelskdrog:eller den sprack inte men skärmen blev helt cp
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:20 CitronSoppa:ny? Ofta jag har råd med det.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:22 Geigerzähler:Ofta jag har råd med det.nej, jag menade bara om datorn var relativt ny
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:30 CitronSoppa:nej, jag menade bara om datorn var relativt nyAha, ett - två år.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 9 Aug 2010, 19:39 haha. Trodde att du hade satt upp blomschabloner.