Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar ljudet folk gör när de drar in luft i munnen när de äter mat som är för varm.


xsaosinx:

Min lillebror säger att jag tuggar så hårt att det låter trots att min mun är stängd. Bör jag sluta med detta? [blush]

min broder klagade också på detta, kom på att det bara var han som var känslig, för frågade 1 människa jag är rät säker på skulle svara ärligt, och han sa att man ej hörde[no-no]

ville komma fram till: man ska inte lyssna på bröder

xsaosinx:

Haha, kommer ihåg att du var rolig förr också. [love] Var du förresten på um-träffen 2006? Om det var så så träffade jag nog dig, men kan inte minnas hur du i så fall såg ut

Dold text: jag har träffat honom, var jättefull och frågade om han är lika bitter på riktigt som han verkar[blush]


   
SvaraCitera

tevepro:

Nästa gång ni äter kan man ju blåsa på maten på gaffeln/skeden

Och du tror seriöst att om man blåser lite lätt på den varma potatisen så kommer den kalla luften tränga in i mitten och potatisen kommer att få en lagom temperatur? Nej.


   
SvaraCitera

Du tuggar faktiskt extremt högt... liksom smaskar i munnen!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

min broder klagade också på detta, kom på att det bara var han som var känslig, för frågade 1 människa jag är rät säker på skulle svara ärligt, och han sa att man ej hörde[no-no]

ville komma fram till: man ska inte lyssna på bröder

Låter mycket vettigt. Tror att min bror också försöker utsätta mig för någon slags psykisk tortyr genom att klaga på morgnarna innan jag ens hunnit dricka kaffe [no-no]

Blivande_japan:

Dold text:

Håhå, spexigt [blush] Trodde att han skulle vara rolig irl. Eller ja, kanske inte Dave Chapelle-rolig, men typ cyniskt rolig. Så ja, bitter passar nog ändå


   
SvaraCitera

KSENIA:

ogillar folk som äter


   
SvaraCitera

Ogillar när riktigt feta människor verkar få andningsproblem bara av att prata och stå upp samtidigt.


   
SvaraCitera

Ogillar folk som gråter när dom äter


   
SvaraCitera

Ogillar feta personer som äter och näsväser samtidigt.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

näsväser

[bigsmile]

Edit: Oj, är första gången jag använder den smileyn 😮


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ogillar feta personer som äter och näsväser samtidigt.

Äter, smaskar, "näsväser" och pratar samtidigt också, kanske? Olidligt!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Du tuggar faktiskt extremt högt... liksom smaskar i munnen!

1. citera folk du skriver till
2. har frågat 1 tillförlitlig källa, han sa att det inte alls lät[no-no]

xsaosinx:

Tror att min bror också försöker utsätta mig för någon slags psykisk tortyr genom att klaga på morgnarna innan jag ens hunnit dricka kaffe [no-no]

[n]

xsaosinx:

Håhå, spexigt [blush] Trodde att han skulle vara rolig irl. Eller ja, kanske inte Dave Chapelle-rolig, men typ cyniskt rolig. Så ja, bitter passar nog ändå

Dold text: alltså, han kanske var det, minns ej mer än att jag frågade honom om han var bitter irl, är t om osäker på hans svar[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text:

Fyllo[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera

När jag skrev hade du skrivit inlägget över så trodde det var överflödigt O:


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

När jag skrev hade du skrivit inlägget över så trodde det var överflödigt O:

Hon blir inte notifierad om att du har svarat om du ej citerar [no-no]


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Fyllo[blush][blush][blush]

men ge dig, jag är från värmland, det hör till min kultur![blush][no-no]

Dan_the_ironman:

När jag skrev hade du skrivit inlägget över så trodde det var överflödigt O:

xsaosinx:

blir inte notifierad om att du har svarat om du ej citerar [no-no]


   
SvaraCitera