Aviseringar
Rensa alla

jag hatar mig själv


Ämnesstartare

Jag sitter och gråter som fan! jag orkar inte med att folk tycker illa om mig. Min pappa kallade mig nyss för surfitta han frågade mig varför jag inte kan se ut som alla andra tjejer som använder blusar och kjolar. Jag har så dåligt självförtroende jag mår så himla dåligt av all kritik jag får av folk varje dag för jag själv har skapat detta. Jag vet vad jag vill , jag passar inte in nånstans. Min stil är killig fast jag är tjej jag måste byta stil! Jag går snart sönder i 1000 bitar , jag är så jävla ful och äcklig [cry] det finns inget bra rykte om mig. Alla vet vem jag är , folk vill slå mig pga hur jag ser ut. Jag är rädd för allmänheten jag vet inte jag mår så himla dåligt [cry]. Och min mamma bor så långt bort jag måste bo hos min pappa på heltid och han säger massa dumma saker som din jävla kossa och att jag är värdelös jag har ingenting kvar , jag är tom och ensam![cry] jag känner för att gå i terapi jag känner för att bara gå och dö aldrig se folks blickar mot mig mer. Jag hatar mig själv[cry]


   
Citera

jag känner att jag håller på att bryta ihop pga fjortisarna som jag bor med spelar extremt hög musik som bryter sig igenom väggarna. jag är så jävla trött. vill bara sova. håll käften hemska fjortishelvete. vill flytta. åh. desperat. det är synd om mig osv.


   
SvaraCitera

äsh då din pappa är bara psykiskt störd uppenbarligen,lyssna inte på honom[y]


   
SvaraCitera

vad du har för klädstil har ju inget med hur du är som person


   
SvaraCitera

fan din pappa är ju dum i huvudet. Men hur gammal e du? skaffa ett jobb och så kan du flytta till ett kollektiv sen och slippa den jäveln


   
SvaraCitera

Jag är också pojkflicka.. Så därför orkar jag inte riktigt bry mig om vad folk säger och helt enkelt skiter i allt sånt : ) Man kommer alltid att få kritik och det är viktigt att inte bry sig. Jag får också gliringar och spydigheter. Men orkar inte riktigt bry mig. Jag är som jag är och varför försöka ändra på det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fattar hur du känner(en del iaf), men hata inte dig själv.
hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilar:

jag fattar hur du känner(en del iaf), men hata inte dig själv.
hur gammal är du?

jag är 17 fyller 18 snart , jo jag känner mig värdelös helt ärligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HellMillan:

Jag är också pojkflicka.. Så därför orkar jag inte riktigt bry mig om vad folk säger och helt enkelt skiter i allt sånt : ) Man kommer alltid att få kritik och det är viktigt att inte bry sig. Jag får också gliringar och spydigheter

Jo men man ser ju ändå att du är en tjej ialla fall på din bild som du har. Jag däremot kan man inte se det på jag ser näsan ut som en kille och jag tycker om stilen jätte mycket men jag trivs inte med kritiken och mitt dåliga rykte. Det är bra att du skiter i vad folk säger du är mycket starkare person än vad jag är.


   
SvaraCitera

Prata med din pappa om hur han beter sig mot dig vid ett tillfälle när ni inte bråkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

äsh då din pappa är bara psykiskt störd uppenbarligen,lyssna inte på honom

Jag börjar undra det själv nästan. Han sa nyss till min bror att han skulle köra in en gaffel genom hans äckliga hjärna om han inte håller käften och slutar vara uppkäftig fast min brorsa bara skulle ta mat och så hade typ fisken fastnat på plåten så fick min farsa damp och var nära på att slå honom.


   
SvaraCitera

Haha, min pappa är precis likadan. [y]

Skärp till dig bara för fan, kan du inte fixa hans glåpord kommer du aldrig fixa det ute i livet. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Prata med din pappa om hur han beter sig mot dig vid ett tillfälle när ni inte bråkar.

Jag har försökt tro mig. Det funkar inte , det har aldrig funkat! Min mamma har också försökt det går inte heller. Han vägrar att inse saker han skiter i vad andra säger han säger vad han tycker ändå.
Jag berätta förut till han att jag hatade honom och att jag hatar när han säger elaka saker. Han sa att jag skulle dra ifrån hans liv och flytta härifrån. Det går inte att ha en diskution med honom han får bara damp och sen blir han våldsam och börjar slåss och jag är rädd för honom.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Haha, min pappa är precis likadan.
Skärp till dig bara för fan, kan du inte fixa hans glåpord kommer du aldrig fixa det ute i livet.

Doing it wrong.


   
SvaraCitera

Homunculi:

Doing it wrong.

Jag ser det så här. Antingen kan man sitta och tycka synd om sig själv i resten av livet eller så kan man göra något åt saken.

Alternativ 1 leder ingen vart.


   
SvaraCitera