Aviseringar
Rensa alla

jag hatar mig själv


förrvirradtjej:

Jag däremot kan man inte se det på jag ser näsan ut som en kille och jag tycker om stilen jätte mycket men jag trivs inte med kritiken och mitt dåliga rykte. Det är bra att du skiter i vad folk säger du är mycket starkare person än vad jag är.

Jag såg också ut som en kille när jag var yngre, men sen så kom bruddragen i ansiktet på mig. Men jag har alltid haft min stil och kommer nog alltid att ha den. Klart att man inte trivs med destruktiv kritik och dåligt rykte. Men det kan man oftast ändra på. Trivs du inte med dig själv eller trivs du inte med snacket som går?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Haha, min pappa är precis likadan.

Skärp till dig bara för fan, kan du inte fixa hans glåpord kommer du aldrig fixa det ute i livet.

Jag har inte ens börjat berätta hur han är eller vad han har gjort mot mig under mina år i livet. Han har förstört min barndom. Jag skrev i böcker när jag var 8 år hur mycket jag hatade honom och hur mycket jag ville att han skulle dö , han slog mig när jag var 8. Han använde ibland en hammare eller en skruvmejsel. Tvingade mig och min bror att äta upp våran spya som vi spydde upp av mat som han gav oss som var dålig och möglig.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Jag ser det så här. Antingen kan man sitta och tycka synd om sig själv i resten av livet eller så kan man göra något åt saken.
Alternativ 1 leder ingen vart.

Sant, men sådana livsförhållanden är extremt jobbiga att ta sig ur, för att inte tala om psykiska problem och dylikt.


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Min pappa kallade mig nyss för surfitta

Vilken förebild ...


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Han använde ibland en hammare eller en skruvmejsel. Tvingade mig och min bror att äta upp våran spya som vi spydde upp av mat som han gav oss som var dålig och möglig.

Om det verkligen är så allvarligt och att du inte hittar på saker, så vad fan gör du ute och bölar på ett ungdomsforum? Kontakta socialen snarast för helvete!

(Förövrigt, tjejer som bär killkläder är bland det hetaste som finns. [wink])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

vad du har för klädstil har ju inget med hur du är som person

Nej jag vet det. Men så tänker inte samhället idag folk ser ju på mig som värsta skabbet eller nåt och jag trivs inte med det och sen ger jag skit till mig själv och får dålig självförtroende , jag ångra att jag valde att klä och gå runt såhär jag skämms nästan [sad]


   
SvaraCitera

Homunculi:

men sådana livsförhållanden är extremt jobbiga att ta sig ur, för att inte tala om psykiska problem och dylikt.

Må så hända, men är detta sättet verkligen ett sätt att föredra för att kunna övervinna det hela?


   
SvaraCitera

fattar inte varför folk ens reagerar på din stil (du har killstil?) det e väl vanligt eller


   
SvaraCitera

Onödigt att hata sig själv för att andra är otrevliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Om det verkligen är så allvarligt och att du inte hittar på saker, så vad fan gör du ute och bölar på ett ungdomsforum? Kontakta socialen snarast för helvete!

(Förövrigt, tjejer som bär killkläder är bland det hetaste som finns. )

Jag vågar fan inte! Eller jo men jag och min bror har pratat om det och vi ska gå till soc snart och prata om han för både jag och han har nått botten vi klarar inte av att bo såhär mer. Han har förstört allt som går att förstöra.

Haha tycker du det [crazy]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

fattar inte varför folk ens reagerar på din stil (du har killstil?) det e väl vanligt eller

Inte i det här samhället så är det inte vanligt att en tjej går runt med en killstil. Man ses nästan som en transa , vilket jag inte är ;/.


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Han sa att jag skulle dra ifrån hans liv och flytta härifrån.

Gör det då.
Helt seriöst, efter vad du skriver om din pappa så är det för mig helt obegripligt varför du övht vill ha med honom att göra, och än mindre bo med honom!
Bo hos din mamma ist.


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

Jag vågar fan inte! Eller jo men jag och min bror har pratat om det och vi ska gå till soc snart och prata om han för både jag och han har nått botten vi klarar inte av att bo såhär mer. Han har förstört allt som går att förstöra.

Klart du vågar, prata inte strunt! [smile] Varför vänta? Beställ tid redan på måndag och få det överstökat. Dem är professionella och även om det kan kännas fel eller pinsamt till en början, så kan du lita på dem.

förrvirradtjej:

Haha tycker du det [crazy]?

Ja och jag vet att jag inte är ensam om den åsikten. Det förvånar mig dock att du inte fått höra det tidigare. [smile]


   
SvaraCitera

förrvirradtjej:

folk vill slå mig pga hur jag ser ut

Neger eller? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gör det då.
Helt seriöst, efter vad du skriver om din pappa så är det för mig helt obegripligt varför du övht vill ha med honom att göra, och än mindre bo med honom!
Bo hos din mamma ist.

jag vet [sad] jag förstår inte heller det! Fan men jag är så feg och jag vet inte vad jag ska säga till soc , hur ska jag kunna bevisa att han har gjort allt detta mot mig?


   
SvaraCitera