Aviseringar
Rensa alla

Jag HATAR min generation


Ämnesstartare

Jag är så sjukt less på min idiotiska generation. Paradise Hotel deltagare blir kändisar och folk beundrar dem och allt möjligt utan att de har någon som helst talang alls. Och alla dessa jävla usla artister som Nicki Minaj och Justin Bieber eller band som 1D eller 5sos eller vad fasen ni nu kallar dem. Seriöst jag får diarré av att lyssna på sådant massproducerat skit. Och alla ungdomsgårdar och dansbandslokaler där jag bor är i princip utdöda. Jag älskar 50-80 tals musik, jag lyssnar på The Beatles, The Rolling Stones, Jimi Hendrix, Elvis, Queen och Michael Jackson och ca 95% av dem i min klass har inte en jävla aning vilka The Beatles är, och ännu fler säger att de suger. The Beatles hade riktig talang, inte någon efterbliven talang som typ hur många bimbos du hinner knulla på 24 timmar i Big Brother. Man blir ju fan pissed, I don't want to live on this planet anymore. Vart man än går ser man deprimerade tonåringar och allt detta näthat och skit. Och alla dessa sjuka kroppsideal och fuckboys och pk kärringarna som håller på att ta över vårt jävla land. Usch, man blir ju fan deprimerad själv. Min största dröm vore att vara född på 50 talet, då hade jag växt upp med riktig musik på radion och jag hade fått möjligheten att se gamla band och artister live, och inga mobiltelefoner heller. Sex, drugs and Rock n' Roll. Fyfan vilken känsla asså, men tyvärr är min generation helt hjärntvättad och förstörd. Kim Kardashian har liksom 39 miljoner fler följare på instagram än Mick Jagger, det får en att inse hur långt åt helvete det faktiskt gått. Är det någon mer där ute som hatar detta korkade samhälle och gillar äldre musik? Som var född i fel generation? Är förresten en brud på 14 somrar, så det finns ju faktiskt sådana som inte följt med strömmen. Våga bryta trenden, vi måste rädda vår generation innan det är alldeles för sent.image_0.jpg


   
Citera
mens
 mens

vad är fuckboys 


   
SvaraCitera

Nej, det görs mer bra musik nu för tiden oavsett vad det är för genre du gillar. Det är också oerhört mycket lättare att komma över den. Subreddits for life<3


   
SvaraCitera

förlåt men dem du nämner är gubbrock, paradise hotel går inte ut på sex, det är inte så att de zoomar in eller visar en kvart, man ser bara upp och ner under täcket

Varför man kollar på paradise hotel, det är för dramat och själva spelet isig, det är beroende 


   
SvaraCitera

Tror samhället för det mesta ser ut så i Sverige. Efter att ha bott i USA i en månad så kan jag säga att dom flesta är mycket gladare här än i Sverige, folk pratar med alla, folk skrattar och folk ser inte snett på någon.
(Notera att jag bodde på västkusten, där är folk mer avslappnade)

Det är Sverige som gått sönder, så är det bara!
Flytta utomlands! : D


   
SvaraCitera

jakobsvensson097:
Tror samhället för det mesta ser ut så i Sverige. Efter att ha bott i USA i en månad så kan jag säga att dom flesta är mycket gladare här än i Sverige, folk pratar med alla, folk skrattar och folk ser inte snett på någon.
(Notera att jag bodde på västkusten, där är folk mer avslappnade)

Det är Sverige som gått sönder, så är det bara!
Flytta utomlands! : D

Alla vill inte ha pladderkvarnar runt sig 24/7. Bodde i Kanada förut, och dom är fanimig aldrig tysta.


   
SvaraCitera

host hipster host

Vet du va de vuxna sa om de banden du älskar?


   
SvaraCitera

Förstår nog.


   
SvaraCitera

Förstår exakt vad du menar! Skulle vilja leva liksom innan detta skit kom typ på antika Egypten, Grekland, medeltiden, vikingatiden, 20 talet eller 70 talet.

Kan dock säga att generations "hat" har alltid funnits och t.o.m The Beatles var som du tycker om musik idag. Förutom berömmet och fansen så fanns det mycket "ush", "fy" och "hatar den här generationen och den här musiken nu förtiden" , och min farmor hatade dom och tyckte inte ens att min pappa skulle få lyssna på dom. 


   
SvaraCitera

Jag hatar också den här generationen, dock inte mer än vad jag hatar någon annan generation. 


   
SvaraCitera

Hatar alla generationer.


   
SvaraCitera

Wow berätta mer om vilken otroligt perfekt och annorlunda människa du är! Grattis till att du vet vilka the Beatles var också. Hjärta Sover


   
SvaraCitera

Tycker också denna genaration är lite trist.  Men har hellre inga minnen av tidigare Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HeyIJustMeetYou:
Förstår exakt vad du menar! Skulle vilja leva liksom innan detta skit kom typ på antika Egypten, Grekland, medeltiden, vikingatiden, 20 talet eller 70 talet.

Kan dock säga att generations "hat" har alltid funnits och t.o.m The Beatles var som du tycker om musik idag. Förutom berömmet och fansen så fanns det mycket "ush", "fy" och "hatar den här generationen och den här musiken nu förtiden" , och min farmor hatade dom och tyckte inte ens att min pappa skulle få lyssna på dom. 

Ja, det finns ju haters överallt men de är inte som Justin Bieber som har typ fler haters än fans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jakobsvensson097:
Tror samhället för det mesta ser ut så i Sverige. Efter att ha bott i USA i en månad så kan jag säga att dom flesta är mycket gladare här än i Sverige, folk pratar med alla, folk skrattar och folk ser inte snett på någon.
(Notera att jag bodde på västkusten, där är folk mer avslappnade)

Det är Sverige som gått sönder, så är det bara!
Flytta utomlands! : D

Vill dra ifrån detta sönder trasade land, har redan fått nog även fast att jag är bara i p12
åldernFörvirrad


   
SvaraCitera