Aviseringar
Rensa alla

JAG HATAR MIN LILLEBROR!!!


Ämnesstartare

Har inga yngre syskon men betedde själv mig så mot mina äldre bröder och det blev alltid förbannade =) nu vet jag på et ungefär hur de kände sig haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och käka kladdkaka då.


   
SvaraCitera

gör så han blir rädd för dig[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slå honom, tydligen förtjänar han det? =)
Om du inte är någon som gillar sådana lösningar så prata med dina föräldrar alternativt din bror.

Visst, det verkar jobbigt som fan.
Men det löser sig i slutändan.


   
SvaraCitera
Hando

Kladdkakan92:

Är det normalt att känna såhär?

Ja, mot alla sina syskon. Småsyskon är små onda demoner utsända av Djävulen himself för att irritera personer.
Annars tar du hårt strypgrepp på honom och säger åt honom att ge fan i dig i fortsättningen och om han tjallar så eldar du upp hans Kalle Anka tidningar.


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

Finns massa fler saker han gör också, slarvar bort mina saker etc etc, men jag orkar inte skriva allt!

Mycket lättare sagt än gjort, men om min lillebrorsa höll på sådär så skulle jag slå/strypa han eventuelt... snälla säg att du brukar göra det ibland iaf., annars får ju skiten inte vad han förtjänar [sad]

Min lillebrorsa är värsta stjärnan da, så jag har inga erfarenheter själv.

Okej så du kan inte slå honom, men du måste väl kunna göra nånting? Liksom vem bryr sig om dataförbud ett tag om du får han att bli rädd för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, kan testa med lite hot, och kanske ta till lite våld och se om det funkar. Men jag tror det bara kommer bli värre då ;( men jag ger det ett försök!


   
SvaraCitera
smisk

awwww


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Man MÅSTE uppfostra sina bröder med hjälp av smärta

Mina syskon vågar inte komma in på mitt rum [smile]


   
SvaraCitera

Du har precis beskrivit mina känslor för barn. xD Det går inte att låta bli att hata dom.

Limefruit:

Örrk

Du ropade? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är hans storebror, du ska uppfostra honom! Dags att sätta hårt mot hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Mina syskon vågar inte komma in på mitt rum

Precis som det ska vara [party][y]


   
SvaraCitera

fixa lås till din dörr om du har någon? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koppla ström till dörrhantaget. En polares brorsa gjorde det en gång, ska tydligen funka bra. Är du smart kopplar du in en strömbrytare också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Koppla ström till dörrhantaget. En polares brorsa gjorde det en gång, ska tydligen funka bra. Är du smart kopplar du in en strömbrytare också.

haha, bra idé [bigsmile]


   
SvaraCitera