Aviseringar
Rensa alla

Jag HATAR min mamma


Ämnesstartare

Hon är världens vidrigaste och taskigaste människa. Jag är en tjej på 14 år som ÄLSKAR Justin Bieber. Han är bara bäst helt enkelt och jag skulle göra vad som helst för att få träffa honom. Som ni säkert vet så är ju Justin ute på turné just nu. Han var här i sverige i våras men jag hade inte råd att gå och se honom då plus att jag skulle på släktkalas när han var här i Stockholm så jag jobbade hela sommaren och sparade ihop pengar för att jag skulle ha råd att se honom i Asien eller Sydamerika i höst. Han börjar höstturnén den 23e septemper i Singapore och sen kommer han till Bangkok i Thailand den 26e och det var till konserten den 26e som jag hade tänkt boka biljetter. Jag tjänade ca 6000 på mitt sommarjobb och biljetterna kostade 1119 kr, men trots detta låter min mamma mig inte åka dit och se honom och inte till något av dom andra länderna heller varken i Asien eller Sydamerika. Hon säger att jag inte får åka dit själv och att hon inte har lust att följa med och lägga ut pengar på flygresor, hotell och liknande utan att jag får vänta tills han kommer till Sverige nästa gång. MEN HALLÅÅÅÅ!!!! Jag vet ju inte när det blir om det nånsin blir nån mer gång eftersom den svenska polisen hatar Justin och trackasserade honom massa sist han var här. Det är ju NU turnén är liksom, ingen annan gång och nu vägrar hon mig låta se min livs största idol. Jag HATAR henne. Hon har förstört mitt liv.

Finns ingen bättre och sexigare artist än Justin.

justinbieber-shirtless-hot-b96-pepsi-4.j


   
Citera
reben

min mamma e snäll men hon hade inte helr låtit mig åka utomlands ensam Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
min mamma e snäll men hon hade inte helr låtit mig åka utomlands ensam Skeptisk

ok men du kanske är liten eller något men jag är faktiskt 14 år och kan ta vara på mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Det är klart att hon inte låter dig åka dit själv. Man sätter liksom inte ett barn att åka ensam utomlands. Det är inte av taskighet, snarare tvärtom. Och förstår du inte det kanske du ska glömma att åka dit helt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om ett antal år tittar du kanske tillbaka på detta med glädje och tackar din mamma för att hon inte lät dig slösa så mycket tid och pengar på att åka iväg långt åt helvete för att beundra en bortskämd, egocentrisk snorunge som försörjer sig på att skapa skräpmusik.


   
SvaraCitera
reben

Belieberlover:

ok men du kanske är liten eller något men jag är faktiskt 14 år och kan ta vara på mig själv.

m så e d noog Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstigt att hon inte låter dig åka, för jag hade skickat iväg dig med huvudet före.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt klokt av mor din imo.

Fan Bieber, han får nog lägga på sig ett par pannor, det ser jag det! Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
 Det är klart att hon inte låter dig åka dit själv. Man sätter liksom inte ett barn att åka ensam utomlands. Det är inte av taskighet, snarare tvärtom. Och förstår du inte det kanske du ska glömma att åka dit helt.

Jag är inte ett barn. Jag är tonåring. Dessutom handlar det om Justin. Det är inte vem som helst liksom. Justin är mitt liv. Jag älskar honom mer än min egen familj.

Zodd:
Om ett antal år tittar du kanske tillbaka på detta med glädje och tackar din mamma för att hon inte lät dig slösa så mycket tid och pengar på att åka iväg långt åt helvete för att beundra en bortskämd, egocentrisk snorunge som försörjer sig på att skapa skräpmusik.

Haha märks ju att du bara är sjukt avis för att Justin både är rikare, snyggare och får mer tjejer än dig eller vad du nånsin kommer att vara.

FruLiten:
Konstigt att hon inte låter dig åka, för jag hade skickat iväg dig med huvudet före.

Ja alltså. alla mina kompisar har fått åka utomlands själva för sina föräldrar så fattar inte vad problemet är liksom.

Gruvan:
Rätt klokt av mor din imo.

Fan Bieber, han får nog lägga på sig ett par pannor, det ser jag det! Icke!

Slår vad om att du inte kommer i närheten av hans kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover: Slår vad om att du inte kommer i närheten av hans kropp.

Nää, tror inte jag har gener för att vara så tanig! Glatt skålande

Hur fan kan du älska honom mer än din familj? Blir rädd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover:

Jag är inte ett barn. Jag är tonåring. Dessutom handlar det om Justin. Det är inte vem som helst liksom. Justin är mitt liv. Jag älskar honom mer än min egen familj.

Haha märks ju att du bara är sjukt avis för att Justin både är rikare, snyggare och får mer tjejer än dig eller vad du nånsin kommer att vara.

Ja alltså. alla mina kompisar har fått åka utomlands själva för sina föräldrar så fattar inte vad problemet är liksom.

Slår vad om att du inte kommer i närheten av hans kropp.

Suck. En dag kommer du nog inse själv vad här i livet som är värt att prioritera och lägga tyng på, och vad man helt enkelt kan skita i.


   
SvaraCitera

vilken jävla morsa låter sin 14åriga dotter åka själv till sydamerika/asien??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dum mamma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Belieberlover: Haha märks ju att du bara är sjukt avis för att Justin både är rikare, snyggare och får mer tjejer än dig eller vad du nånsin kommer att vara.

Även Hitler var betydligt rikare än mig och kunde få betydligt fler tjejer på 5 minuter än vad jag kan få under min livstid. Det gör mig inte direkt avundsjuk på Hitler precis som att jag inte är avundsjuk på Bieber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan: Hur fan kan du älska honom mer än din familj? Blir rädd.

För min familj har aldrig ställt upp för mig så som Justin har med sin musik.

Olivia164Kista:
vilken jävla morsa låter sin 14åriga dotter åka själv till sydamerika/asien??

Typ alla mina kompisars föräldrar.

ennie: dum mamma

Ja. Jättedum.


   
SvaraCitera