Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar min mamma.


Ämnesstartare

Varför Varför Varför?!!!! [mad]
Idag har jag köpt hårfärg. Var för en gångs skull i Göteborg och gick då till Chock och köpte blekmedel och färgen flamingorosa. När jag kommer hem blir mamma galen. Hon hatar sådant som att färga håret!

Hon säger "Sålänge du bor hos mig får du inte ha sånt hår eller så får du vänta tills du blir arton!"

Jag säger förstås emot men hon lyssnar fan inte. Det skulle inte förvåna mig om hon gick in i mitt rum och letade upp färgen för att sedan kasta den så nu har jag gömt den.

Jag vet inte vad jag ska göra. Hon säger att ifall jag färgar håret rosa ändå så blir det "hus i helvete".

Hon kallade mig också för ett Freak vilket får mig att vilja kasta mig framför ett tåg.

Vad ska jag göra? Ska jag argumentera? Jag vet verkligen inte! Jag får panik. Det är mitt hår, jag vill ha det rosa för det känns mer som jag!

Snälla hjälp mig innan jag faktiskt hoppar framför ett tåg. [n]


   
Citera
Ämnesetiketter

Färga håret är ocoolt och din mor är fånig, så svaret på fråga A är /care


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*facepalm*


   
SvaraCitera

Ja, ni är faktiskt rätt töntiga båda två.


   
SvaraCitera

I-landsproblem är nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Ja, ni är faktiskt rätt töntiga båda två.

På vilket sätt?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

SUKOF:

I-landsproblem är nice.

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad snabbt du måste hoppa framför tåget för att inte bli överkörd[surprised] *hopphopphopphopp!!!*


   
SvaraCitera

Cissan med k:

??

I-landsproblem är nice.


   
SvaraCitera

gor det anda, lixom vad ska hon gora raka av dig haret ??


   
SvaraCitera

Hon är elak. Vägrar hon lyssna tycker jag du ska skita i och färga ändå, hon kommer/måste vänja sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

gor det anda, lixom vad ska hon gora raka av dig haret ??

haha det vore ju det ultimata[bigsmile]


   
SvaraCitera

ni ar tontiga for att du tror att det ar ett sa stort problem att du hoppar framfor taget, o din mamma ar bara larvig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAlmadeh:

ni ar tontiga for att du tror att det ar ett sa stort problem att du hoppar framfor taget, o din mamma ar bara larvig.

Problemet är min mamma, det där om att hoppa framför ett tåg handlar inte bara om mitt hår.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

ohYEA_:

Hon är elak. Vägrar hon lyssna tycker jag du ska skita i och färga ändå, hon kommer/måste vänja sig.

Men jag vet fan inte vad hon är kapabel till...


   
SvaraCitera

ja men vafan! oj va farligt! hon sa nej, bete dig inte som ett javla sma barn som inte far godis -.-


   
SvaraCitera

Cissan med k:

Idag har jag köpt hårfärg. Var för en gångs skull i Göteborg och gick då till Chock och köpte blekmedel och färgen flamingorosa. När jag kommer hem blir mamma galen. Hon hatar sådant som att färga håret!

Lol Min mamma köpte silverklo åt mig där på min 18-årsdag [smile], men min farsa suger [crazy].

Cissan med k:

Det är mitt hår, jag vill ha det rosa för det känns mer som jag!

Prova yoga [y], nånting jag säger hela tiden, men det är bra


   
SvaraCitera