Aviseringar
Rensa alla

JAG HATAR MIN SAMBOS KATTER


Ämnesstartare

passaro:

Men om det hjalper da!?

[no-no]

Rafflesia:

Han kommer göra det när han känner för det, hjälper nog inte att tjata osv.

vissa saker måste man göra trots att man inte kkänner för det? [confused] "Nä, alltså, jag känner inte för att betala hyran."

Dessutom så är det väl rötmånad snart? Vi kan bli vräkta om det blir massa äckligt i lägenheten.

Rafflesia:

Och om du inte låter dina kläder ligga framme?

Jag ska inte behöva gömma mina skor i mitt eget hem. [confused]


   
SvaraCitera
kachin

hota med o göra slut osv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

hota med o göra slut osv!

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

vissa saker måste man göra trots att man inte kkänner för det? [confused] "Nä, alltså, jag känner inte för att betala hyran."

Det där går inte ens att jämföra. Dessutom är det väl så han är, antingen får du diska själv eller så får du väl lämna honom. Uppenbarligen har du ju redan försökt prata med honom flera gånger (?) utan att något ändrats på sig. Båda två ska ju vara villiga att samarbeta, annars går det inte.

Geigerzähler:

Jag ska inte behöva gömma mina skor i mitt eget hem. [confused]

Så du väljer hellre att få dem nedkissade än att t.ex. ställa upp dem på hatthyllan eller något liknande? I sådana fall är det ju ditt eget fel. Annars får ni väl försöka hitta ett annat hem åt katten, vilket inte jag hade gjort i första hand som ägaren till katten, men ändock.


   
SvaraCitera
kachin

köp ett par likadana katter men som är duktiga o byt ut de gamla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

köp ett par likadana katter men som är duktiga o byt ut de gamla

Bästa förslaget! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Var ska man ha den då?

Har min i hallen strax innanför ytterdörren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hopalong Cassidy:

Har min i hallen strax innanför ytterdörren.

[y] Ska testa det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry] Hatar också när det är stökigt. Gillar dock att min pojkvän är lite lagt åt det hållet + att han är tofflig och städar när jag ber honom snällt [blush]

Men, om du låter allt förfalla så att det blir riktigt äckligt - kommer han då att reagera på det och börja städa? Annars kan ni ju medverka i "rent hus" eller något. Fast det är nog inte så kul att var med på TV [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

[cry] Hatar också när det är stökigt. Gillar dock att min pojkvän är lite lagt åt det hållet + att han är tofflig och städar när jag ber honom snällt [blush]

Jag med, blir lite knäpp av det och Emil ser det inte. Men han städade på diskbänken nu när han kom hem, snällt. [blush]

Inte Gugge:

Men, om du låter allt förfalla så att det blir riktigt äckligt - kommer han då att reagera på det och börja städa?

Skulle bli galen. [chocked]

Inte Gugge:

Annars kan ni ju medverka i "rent hus" eller något.

Ahaha, alltså, det är inte så illa. [blush] Det är ju bara diskbänken, katthår och lite sand på golvet i badrummet. (Har lugnat ner mig nu[blush])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Men han städade på diskbänken nu när han kom hem, snällt.

Åh, framsteg![blush]

Geigerzähler:

Skulle bli galen.

Uhuh, förstår det. :<<<<

Och äckligt när det är disk som kan mögla och börja lukta osv [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Nu ska jag slänga allt porslin, jag vill inte se någon jävla disk mer.

yää, punk rock, you go girl [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vår kattlåda luktar inte särskilt mycket. [tard]

Iofs har vi bara en katt och den är ute och springer för det mesta så men ändå... [confused]


   
SvaraCitera

Den här tråden är ren underhållning för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Gugge:

Åh, framsteg![blush]

Ja! [surprised]

Inte Gugge:

Och äckligt när det är disk som kan mögla och börja lukta osv [n]

Mycket, jag är jättekänslig för saker som luktar illa så jag börjar kvälja och kräkas av minsta lilla. [blush]

dazed_and_confused:

Vår kattlåda luktar inte särskilt mycket. [tard]

Våran luktar illa en stund efter att någon av dem har varit på toa, men det avtar ju efter ett tag. En av katterna har jättemycket problem med magen, så hon får diarré ibland och då går det inte att gå in på toa efter att hon har gjort sina behov. [sad][cry]

dazed_and_confused:

Iofs har vi bara en katt och den är ute och springer för det mesta så men ändå... [confused]

Åh, jag vill också ha katterna ute! Men jag bor i tätbebyggt område så det skulle kännas ansvarslöst.

Penstrokes:

Den här tråden är ren underhållning för mig.

[y]


   
SvaraCitera