Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar mitt utseende, folk undrar om det är något fel på mig, jag tycker jag är så jävla ful


framtidstron lever:

fattaru att det inte finns några perfekta människor?

Postorderhoran:

självkänslan spelar spratt ibland

[y]


   
SvaraCitera
Yaren

Asså... så länge du är vacker inuti, tänk på att det är det som räknas, det kommer höja ditt självförtroende.
Om du nu då är så himla ful, asså verkligen ful, så... acceptera att dina vänner försöker stötta dig, men jag tror inte du är så himla ful egentligen. Det är bara du, ingen spyr väl av att se dig?


   
SvaraCitera
Pardon

Eller så kollar du igenom dina kvinnliga vänners facebookbilder och försöker hitta någon som tycker att den är snygg.

Det du berättar är ett allmänt kvinnokomplex vilket gör mig (och många förbannat jävla arga) där ni vägrar ta emot komplimanger och bara fokuserar på era svagheter (för ALLA har svagheter).

Ibland känns det som att det enda som verkligen hjälper er att förstå är att ni ska få ett miljardkontrakt med en modellagentur...


   
SvaraCitera
ohjens

Jag tänkter på samma sätt. men har försökt uppskatta det jag tycker minns om på min kropp. Försök med det.

Alla är egentligen ganska fula.

Ändra inte på ditt utseende. Acceptera det!!


   
SvaraCitera

finns mmånga som tycker som du.. lovar. alla ser olika ut.. och om någon ens öpnar käften och säger att du e ful.. säg då tillbaka.. jag kan inte rå för att är född att se ut såhär..alla är födda olika..... o i promise.. du e säkert inte ful alls.. jag överdrev också förut.. att min näsa va för stor-.. att jag såg ut som en hippie.. jag hade axel långt hår.. visst man behöver ej sminka sig o skit för att va vacker. men jag klippte av ALLT hår... har nu typ pojkfrisyr som jag ruffsar upp eller har lite fluff i sen ett hårband i.. blondt kort hår.. jag blev jätte nöjd.. sen den dagen jag klippte mig så har mitt självförtroende ökat massor.. inklusive att nästan alla säger att jag e såå söt och massa skit.. så... testa dig framm.. ändra frisyr? ändra klädstil? inte vet jag.. men testa dig framm för något finns det som passar alla 🙂 kram[love]


   
SvaraCitera

Tänk inte så! Det är de människor som själva tycker att de är fula, som uppfattas som fula av andra. Självkänsla är det snyggaste som finns.
Den kan du bygga upp på många olika sätt [smile]

Folk bryr sig egentligen inte så mycket om hur andra ser ut. Jag själv går i alla fall aldrig runt och tänker på hur ful någon annan är. Det är ett väldigt waste of time.
Det finns ingen anledning till varför du själv skulle göra det heller. Fokusera på annat som gör dig glad. Lägg all den energin som du vanligtvis lägger på ditt utseende, på något annat, bättre, istället!
Du är säkert hur snygg som helst! [smile]


   
SvaraCitera