Aviseringar
Rensa alla

jag hatar vinten


torg1
Ämnesstartare

det är så svårt att klä sig snyggt på vintern!!!!! vad ska man ha på sig lixom 🙁 bara massa fula jackor. och fula tröjor.


   
Citera
Ämnesetiketter

🙁 🙁 

Tkr d finns jättefiiina jackor etc


   
SvaraCitera

ja, vinterjackor är sämst. lösningen är att flytta söderut.


   
SvaraCitera

Jag ogillar också vintern men av andra orsaker. Halkan ex... inte så roligt att hamna i diket med bilen. Uppvärmningen av huset kostar alldeles för mycket. Enda fördelen är att jag slipper alla jävla mördarsniglar, flugor och myggor vintertid.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Vinter i sverige är knappt vinter.


   
SvaraCitera

skulle vilja bo ett år i ngn liten och mysig by i alaska för att uppleva den vintern <333


   
SvaraCitera
Kudhos

Ingen gillar vintern.


   
SvaraCitera
Kudhos

Och så ska det vara. Om vi alla bestämmer oss kollektivt att misstycka vintern så kanske försvinner den


   
SvaraCitera

skitnajs ju. tjocka strumpor och stickade koftor och filtar och kängor.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

är ju hur enkelt som helst att klä sig fint på vintern 🙁


   
SvaraCitera

finner det mycket enkelt att klä mig snyggt på vintern. sommarn däremot....


   
SvaraCitera

subhuman girl: finner det mycket enkelt att klä mig snyggt på vintern. sommarn däremot....

En skillnad mellan vintern och sommaren är väl att på vintern klär man på sig medans på sommaren klär man av sig.  Mycket glad


   
SvaraCitera

Hösten och våren är värre...


   
SvaraCitera

Skaffa en vinterjacka du gillar så brukar det kännas helt ok. Tills man tröttnat på den. Hehe

Om du hittar någon that is.


   
SvaraCitera
frukt

Man har en så tillitsfull och mysig relation till en uppsättning rejäla vinterkläder när det väl är bra, det är najs. Det jag har nu är världssämst dock. 🙁


   
SvaraCitera