Aviseringar
Rensa alla

Jag hatar Wordpress


Ämnesstartare

massgrav:

Det gör det

Inte allt, annars hade jag inte behövt bli aggressiv över den här tråden. [no-no]

Jag har fortfarande problem med att man dels inte kan ändra ordningen enligt vilken subsidorna visas i den vänsterliggande sidebarmenyn "Sidor", samt att den högra sidebaren försvinner helt när man klickar sig vidare till nån av subsidorna via nyss nämnda sidebarmeny.

Jag vet att lösningen på det här troligen är att editera nån jävla PHP-fil och "anropa" (programmeringslingo är inte min grej) den högra sidebaren, men hur fan lär jag mig göra det rent praktiskt och hur ska jag veta vilken fil det är som har hand om detta?

massgrav:

ICKET!

Nej, jag vet. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag har fortfarande problem med att man dels inte kan ändra ordningen enligt vilken subsidorna visas i den vänsterliggande sidebarmenyn "Sidor", samt att den högra sidebaren försvinner helt när man klickar sig vidare till nån av subsidorna via nyss nämnda sidebarmeny.

Om jag inte är helt ute och cyklar så är det väl 'bara' att lägga till/aktivera sidobaren och låta den "lyssna" på alla sidor?

Kan titta hur jag bar mig åt om en stund, om du vill!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Kan titta hur jag bar mig åt om en stund, om du vill!

Det vore mycket uppskattat. [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

Mnjae. Akismet?

Det hade jag på morning-hair.com också. Men det hjälpte föga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det hade jag på morning-hair.com också. Men det hjälpte föga.

Jag tycker det funkade ganska bra på min gamla Wordpress.com, men jag vet inte. Det får väl helt enkelt bli trial and error. Finns det nåt sätt att anropa CAPTCHA:n även vad gäller kommentarer på inlägg, förresten?


   
SvaraCitera
Åtta

Libertad:

Finns det nåt sätt att anropa CAPTCHA:n även vad gäller kommentarer på inlägg, förresten?

Hur kan du jobba som sitemanager men ändå faila totalt på informationssökning? [zzz]

Här är en snubbe som föreslagit det. Men i dagsläget finns inget enkelt sätt att använda den till kommentarer såväl som kontaktformulär. Jag använder den här captchan för kommentarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hur kan du jobba som sitemanager men ändå faila totalt på informationssökning? [zzz]

Därför att när man jobbar med att söka information orkar man inte göra det hemma. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera