Aviseringar
Rensa alla

Jag installerade ubuntu...


Ämnesstartare

aristoteles:

Ärligt talat verkar du inte förstått tjusningen med ett öppet operativsystem, och då är det bättre om du leker med windows.

åhjo, gör jag verkligen, men som sagt, det verkar inte gå så smidigt som alla verkar tycka att det gör, ska det vara lika omständigt så fort ett program eller något inte funkar som det ska så slipper jag hellre..


   
SvaraCitera

Alfen:

åhjo, gör jag verkligen, men som sagt, det verkar inte gå så smidigt som alla verkar tycka att det gör, ska det vara lika omständigt så fort ett program eller något inte funkar som det ska så slipper jag hellre..

Det är inget program som inte funkar, du har köpt en pryl som funkar dåligt, skyll inte det på operativet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är inget program som inte funkar, du har köpt en pryl som funkar dåligt, skyll inte det på operativet.

fattar väl jag med, har ett annat modem liggande hos min tjej med, jag menade nästa gång och nästa gång igen och gången efter det..


   
SvaraCitera

Alfen:

fattar väl jag med, har ett annat modem liggande hos min tjej med, jag menade nästa gång och nästa gång igen och gången efter det..

Vadå nästa gång? Nästa gång du köper traktordäck till din cykel?


   
SvaraCitera
Åtta

Alfen:

jag menade nästa gång och nästa gång igen och gången efter det..

Alltså, om man är ens aningen proaktiv så ser man ju till att inte köpa prylar som har en historia av att inte fungera med ens operativsystem. Att göra annat är ju som att köpa NES-spel och förvänta sig att de ska fungera på ens Xbox 360. Nu handlade det om att du redan köpt en produkt, och då finns inte så mycket att göra. Men i vilket fall så ligger felet hos tillverkaren, som säljer en skitprodukt.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera