Aviseringar
Rensa alla

Jag kände ingenting när vi hade sex


Ämnesstartare

S3ON:

Du är slapp i musen

Haha Don't think so [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kanske inte gillar sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

du kanske inte gillar sex?

Jodå, det tror jag allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Haha Don't think so

Jag tror fortfarande så.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta med sex tills du är torr bakom öronen jänta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Jag kände ingenting när vi hade sex

så tråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Saken är den att när vi hade sex, jag kände ingenting. Kände bara att han var där men tyckte varken att det var skönt eller att det gjorde ont. Jag vet att han inte har liten kuk så det är inte det, så vafan beror det då på?

Så var det för mig första gången också. Kändes bara som någon batong man fick in i sig men ingenting mer.


   
SvaraCitera

Jag kände inte heller någonting, men det är väl för att min är liten.


   
SvaraCitera

SandraAndersson:

yääh, hoppas på att du har rätt, får väl se hur det blir imorron [cute] Men ja, känns endå hemskt att göra abort, inget man gärna vill göra liksom..

visst är det så. men det finns inget mer du kan göra i nuläget, så oroa dig inte för något som kanske inte händer. ta det bara lugnt och njut av vardagen! om det visar sig att du dock är med barn så får du ta det problemet lite senare [smile] och jag tycker det låter som en bra idé att fortsätta imorgon. varför sluta nu när du fått sug för sex? första killen är bra att träna med också, dessutom. förspel o sånt när han slickar/pullar dig kan ju inte vara oskönt? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag tror fortfarande så..

Tro du så om du vill [wink]

Postorderhoran:

så tråkigt.

Spara på dina onödiga komentarer

Harpyja:

Så var det för mig första gången också. Kändes bara som någon batong man fick in i sig men ingenting mer.

Ååh, jag är glad att jag fick höra det, känns skönt att inte vara ensam om det, blev det bättre sen då?

llooll:

och jag tycker det låter som en bra idé att fortsätta imorgon. varför sluta nu när du fått sug för sex? första killen är bra att träna med också, dessutom. förspel o sånt när han slickar/pullar dig kan ju inte vara oskönt?

Haha nejdå det är minsann inte oskönt [wink]


   
SvaraCitera

SandraAndersson:

Haha nejdå det är minsann inte oskönt [wink]

Nice. Lycka till! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Spara på dina onödiga komentarer

men jag har ju så jävla många att jag måste bli av med en del


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Tro du så om du vill

Yess.. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Nice. Lycka till!

Aaah thanks [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SandraAndersson:

Ååh, jag är glad att jag fick höra det, känns skönt att inte vara ensam om det, blev det bättre sen då?

Ja ohja. Jag vet inte varför det blev så första gången riktigt men sen kändes det som det skulle, om inte mer.


   
SvaraCitera