Aviseringar
Rensa alla

Jag känner att jag slösar tid.


goldhammer:

Jag har hört att det finns en snubbe i Thailand som inte behöver sova och jag avvundas honom något otroligt.

låter som bluff och båg.

Vad är det som är fel med att sova?
Det är trevligt, när saker är jobbiga slipper man tänka på dem en stund (om man inte är deprimerad och får en massa äckeldrömmar istället) och kroppen återhämtar sig! jävla klagande tycker jag[confused]


   
SvaraCitera

goldhammer:

Måsta ändå stanna upp för att hämta syrran senare -.-

hämta varifrån?
nåja, va inte uppe hela nätterna.


   
SvaraCitera

lishaa:

inte ja HELELRR

nice, gillar brudar som är lite "efter", det är dom som brukar vara mest "easy", om du fattar[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

nice, gillar brudar som är lite "efter", det är dom som brukar vara mest "easy", om du fattar

lite sppeeeiicciiel ankanansehehe


   
SvaraCitera

Du kan ju pröva det här: http://en.wikipedia.org/wiki/Polyphasic_sleep

Sov för övrigt bara runt 1-3 timmar om natten i ett par år. Inget jag rekommenderar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad hade du velat göra annars då?


   
SvaraCitera

goldhammer:

Jag har hört att det finns en snubbe i Thailand som inte behöver sova

[smile]


   
SvaraCitera

goldhammer:

Vi sover 1/3 av våra liv, tänk vad vi skulle kunna göra under den tiden!

tror inte min fina penis skulle orka med att r0nka 24/7 [tard]


   
SvaraCitera

Istället för att ängslas över tiden som går till spillo när du sover, ta istället vara på din vakna tid. Tänk på allt du hade kunnat göra under den tid som du avundas de som inte behöver sömn, läser om sömn eller räknar ut mycket du sover?


   
SvaraCitera

Mat och sömn gör att du blir stark och mår bra. Då kan du göra mer och effektivare på dagen.

Jag lever visst inte som jag lär, kom jag på när jag såg på klockan.


   
SvaraCitera

Kan överta ditt sömnbehov, önskar att jag slapp vara vaken.

MVH


   
SvaraCitera

ingeny:

Kan överta ditt sömnbehov, önskar att jag slapp vara vaken.

MVH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta resonera sådär, det finns oerhört många andra saker som slösar tiden mycket mer än att sova som är livsviktigt. Isåfall borde jag grubbla som måste sova 10 timmar per dygn när alla andra klarar sig med 6-8 timmar sömn.

goldhammer:

Vi sover 1/3 av våra liv, tänk vad vi skulle kunna göra under den tiden!

Sover du inte den där tredjedelen så försvinner istället 1/25 av ditt liv. Låter ju jättebra, not.


   
SvaraCitera

sitter uppe till 05 på morgonen ibland under helger, orkar inte längre vissa dagar, för att jag känner att jag sover bort helgen annars.
det slutar med att jag sover tills kl 17 heheh
lr 12, lika illa, då pallar jag ändå inte göra ngt.


   
SvaraCitera

Goldhammer...nu är detta ngt långsiktigt iochförsig men du kanske skulle kunna prova att meditera, känner fler personer som sover några timmar mindre om dem mediterar varje dag.


   
SvaraCitera