Aviseringar
Rensa alla

Jag känner mig mobbad här av göteborgare!


Ämnesstartare

vrf hatar d göteborg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
vrf hatar d göteborg?

För att Göteborg är ett stort hinder på vägen mot ett samhälle i fred och harmoni där alla svenskar skall ingå. Städer är historia. I framtiden har vi ingen nytta för olika städer, folk kommer att leva i en stad eller på ett land som hör till samma stad. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

För att Göteborg är ett stort hinder på vägen mot ett samhälle i fred och harmoni där alla svenskar skall ingå. Städer är historia. I framtiden har vi ingen nytta för olika städer, folk kommer att leva i en stad eller på ett land som hör till samma stad. 🙂

skall alla bo i Sthlm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

skall alla bo i Sthlm?

Inte "i" Stockholm som stadern är uppbyggd idag. Du kan bo precis där du bor idag, Men det skall inte finnas något som heter Göteborg. Göteborg kommer att tillhöra Sverige precis som Stockholm gör idag, Göteborg kommer att heta Stockholm, Landet Sverige kommer att heta Stockholm, allt kommer att höra till Stockholm, och dialekter kommer att dö ut, alla ska prata Svenska! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Inte "i" Stockholm som stadern är uppbyggd idag. Du kan bo precis där du bor idag, Men det skall inte finnas något som heter Göteborg. Göteborg kommer att tillhöra Sverige precis som Stockholm gör idag, Göteborg kommer att heta Stockholm, Landet Sverige kommer att heta Stockholm, allt kommer att höra till Stockholm, och dialekter kommer att dö ut, alla ska prata Svenska! 🙂

Ska Sverige byta namn till Stockholm och landet bli Stockholm? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Ska Sverige byta namn till Stockholm och landet bli Stockholm? 

Ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skål


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helst av allt, om jag vår välja alltså.

Men jag nöjer mig med om Städer försvinner och allt tillhör Sverige.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:
Vad fan har ni emot Stockholmare? Jag är här för att skapa fred mellan oss men får bara massa skit tillbaks. 🙁

Alla säger att Stockholmare är dryga och otrevliga, men jag tror snarare detta gäller er göteborgare, psykopater är ni allesammans!

det är ju bara gamla fördomar som folk gillar att skämta om. Det är inget fel på er. lyssna inte för mycket på andra bara 😛

Adam:

Inte "i" Stockholm som stadern är uppbyggd idag. Du kan bo precis där du bor idag, Men det skall inte finnas något som heter Göteborg. Göteborg kommer att tillhöra Sverige precis som Stockholm gör idag, Göteborg kommer att heta Stockholm, Landet Sverige kommer att heta Stockholm, allt kommer att höra till Stockholm, och dialekter kommer att dö ut, alla ska prata Svenska! 🙂

jag pratar ju också svenska dit nöt, bara för att man säger körv istället för korv så är det inte så att man pratar ett annat språk, det här är just varför stockholmare kan vara jobigga. för att allt ska förfinnas hela tinn. om jag vill säga körv så gör jag det , punkt slut. XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Ja!

hur skall de gå till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

babyangel97: det är ju bara gamla fördomar som folk gillar att skämta om. Det är inget fel på er. lyssna inte för mycket på andra bara 😛

Tack! Vilken stad kommer du ifrån?

babyangel97: bara för att man säger körv istället för korv så är det inte så att man pratar ett annat språk, det här är just varför stockholmare kan vara jobigga. för att allt ska förfinnas hela tinn. om jag vill säga körv så gör jag det , punkt slut. XD

Tycker att alla ska prata lika bara så det inte bli några missförstånd. Speciellt med skåningar som man ibland inte förstår nåt av. Bättre att alla prata lika då. 🙂

Anura: hur skall de gå till?

Det är det jag jobbar för fullt för att komma på! JAg skapade en tråd nyligen där jag tog fram idén om att starta ett helt nytt politiskt parti där vi skall fokusera på dessa frågor. Vad tyckte du om den Idén? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam: Det är det jag jobbar för fullt för att komma på! JAg skapade en tråd nyligen där jag tog fram idén om att starta ett helt nytt politiskt parti där vi skall fokusera på dessa frågor. Vad tyckte du om den Idén? 🙂

ja, det är ju en början så kör på om du känner för det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam:

Tack! Vilken stad kommer du ifrån?

Tycker att alla ska prata lika bara så det inte bli några missförstånd. Speciellt med skåningar som man ibland inte förstår nåt av. Bättre att alla prata lika då. 🙂

Det är det jag jobbar för fullt för att komma på! JAg skapade en tråd nyligen där jag tog fram idén om att starta ett helt nytt politiskt parti där vi skall fokusera på dessa frågor. Vad tyckte du om den Idén? 🙂

Kommer från orust, så det är ju inte så långt från Göteborg. 
tror tyvärr det inte kommer att funka och dessutom försviner ju personligheten i språket om alla pratar likadant. Tänk hur det ska gå för g.w ifall han inte får prata som han villXD
lös andra kriser i stället, vi har ju redan ett enat land,Sverige. varför bygga ett hus när man redan har ett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

ja, det är ju en början så kör på om du känner för det! 🙂

Tror du jag kommer att ha ett brett väljarstöd på detta forumet?

babyangel97: tror tyvärr det inte kommer att funka och dessutom försviner ju personligheten i språket om alla pratar likadant. Tänk hur det ska gå för g.w ifall han inte får prata som han villXD
lös andra kriser i stället, vi har ju redan ett enat land,Sverige. varför bygga ett hus när man redan har ett

Men leif pratar ju inte med nån speciell dilakt? det är ju bara att han är så seg och så? folk går vara hur sega dom vill i mitt land.

babyangel97: varför bygga ett hus när man redan har ett

handlar om att riva hus därför att det finns för många hushåll och personer i dessa som tycker olika. alla ska dela åsikter 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Adam: Tror du jag kommer att ha ett brett väljarstöd på detta forumet?

ingen aning.. du har ju mrman och stekaren iaf 🙂 Rätt många stockholmare är ju på forumet också-


   
SvaraCitera