Aviseringar
Rensa alla

Jag kan allvarligt inte sluta tänka på henne


dwadw
Ämnesstartare

Jag försöker spela gitarr, men det slutar alltid med att jag börjar tänka på henne. Jag lägger mig i sängen och kollar på film men börjar alltid tänka på henne. När jag drar ut för att gå och lyssna på musik börjar jag tänka på henne. Vad jag än gör så börjar jag tänka på henne.

Vad kan jag egentligen göra? Är det bara att vänta? Får nästan någon känsla som berättar för mig att hon kommer komma tillbaka men jag vet att det aldrig kommer att ske.


   
Citera

Tog mig fyra år att komma över en tjej, det är bara att vänja sigMycket glad


   
SvaraCitera
L Y S

Om du reflekterar över hur lite hon förmodligen tänker på dig just nu (iom att hon inte vill ha någon kontakt alls) kanske din längtan släpper en aning och du börjar tänka mer på ditt eget välbefinnande istället för på henne.


   
SvaraCitera

Sluta tänka på henne


   
SvaraCitera

dwadw:
Jag försöker spela gitarr, men det slutar alltid med att jag börjar tänka på henne. Jag lägger mig i sängen och kollar på film men börjar alltid tänka på henne. När jag drar ut för att gå och lyssna på musik börjar jag tänka på henne. Vad jag än gör så börjar jag tänka på henne.

Vad kan jag egentligen göra? Är det bara att vänta? Får nästan någon känsla som berättar för mig att hon kommer komma tillbaka men jag vet att det aldrig kommer att ske.

Umgås mycket med kompisar (Utomhus borta från stora folkmassor pga corona). Brukar hjälpa


   
SvaraCitera

Bara sluta tänka lösre det sig 


   
SvaraCitera
Nerium

Låt det göra ont. Tillåt dig själv och känna, det är inte farligt. Du kommer befinna dig i liknande sits hundratals gånger i livet. Vi är människor, vi känner. Saker smärtar. 

Det är ur besvikelse, saknad och vemod som konst i alla dess former uppstår. Skriv låttexter eller poesi... Få dina känslor på papper. Plötsligt känns det lättare och allt lidande saknar inte längre syfte. Ledsamhet kan vara vackert, om man lär sig behandla den.


   
SvaraCitera