Aviseringar
Rensa alla

Jag kan bli så jävla ledsen på er!


Ämnesstartare

Renesmee:

Du kanske ska slappna av lite och gilla läget.

Jag har inte så mycket att gilla med detta. Jag har försökt i ett halvår att gilla läget men känns lite ovärt att intala sig själv att det känns bra när det inte gör det. Lite som att fejka orgasm liksom, vrf gör man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårt o ge dig tips om man inte vet hur alla i klassen är lixom.. om de är falska eller om de gör si när du gör så, om du fattar.

är väl lite i samma situation själv, mer eller mindre, har mest med att jag egentligen inte gillar klassen, alls. blivit som värst nu i trean men jag bryr mig inte så mycket, jag har lixom falskt folk o hänga med på raster + på luncherna, det räcker för mig. springer inte efter sociala livet med dem efter skolan eller frågar vad de pratar om osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Slå ner den starkaste i klassen, då blir du alphaledaren och resten tvingas lyda dey!

den starkaste i klassen väger ca dubbelt så mkt som jag och tar 100 kg i bänkpress, jag tar 20, känns lite som att jag ligger i underläge där va.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

no idea:

springer inte efter sociala livet med dem efter skolan

gör nte jag heller, hinner inte ha socialt liv utanför skolan.

no idea:

det räcker för mig

för mig räcker det med ett hej när man kmmer på morgonen + att vänta 20 s på att jag ska gå ut ur klassrummet innan man går på lunch utan mig. Eller kanske säger till när alla ska äta på pizzeria, mer än 5 minuter innan lunch. Jävla as är vad de beter sig som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

känner mig utsatt och äcklad.

[sad] Tycker inte deras gemenskap verkar vara något att ha, egentligen. Fjollbollar. Kan du inte skriva in dig på någon kurs, oberoende din linje och se hur det ser ut där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

den starkaste i klassen väger ca dubbelt så mkt som jag och tar 100 kg i bänkpress, jag tar 20, känns lite som att jag ligger i underläge där va.

Att slåss är mycket teknik. Sen kan du ju fuska lite också! Bind dnia händer med tyg o blöt ner med sånt där flytande sömnmedel grejjs 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knak och sprak:

Tycker inte deras gemenskap verkar vara något att ha, egentligen. Fjollbollar. Kan du inte skriva in dig på någon kurs, oberoende din linje och se hur det ser ut där?

iom att jag läser mest poäng av alla på hela skolan (ej eget val, har bara blivit så) och går 8.30-16.00 alla dagar utom närjag går till 17 så finns det itne så mkt tid över att läsa extrakurser. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lider mid dig och kan bara säga att det inte löser sig med tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Bind dnia händer med tyg o blöt ner med sånt där flytande sömnmedel grejjs 😉

xD ninjan har talat!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

xD ninjan har talat!

[cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Jävla as är vad de beter sig som.

har du frågat om de kan vänta på dig eller förväntar du dig bara det? om du har bett dem och de faktiskt skiter i är det ju utfrysning eller mobbning... vilket man höll på med på låg- och mellanstadiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

no idea:

har du frågat om de kan vänta på dig eller förväntar du dig bara det?

Jag har bett dem om att få äta med dem och vi har gjort i princip varje dag jag varit i skolan sedan vi började, så när alla börjar "glömma mig" och bete sig taksigt samtidigt börjar man undra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Vad ska jag göra om jag är utfryst i klassen?

Gift dig med mig. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Jag har bett dem om att få äta med dem och vi har gjort i princip varje dag jag varit i skolan sedan vi började, så när alla börjar "glömma mig" och bete sig taksigt samtidigt börjar man undra.

det beror helt enkelt på vad för typ av vänskap du vill ha med dem. jag tex är inte ute efter något personligt, jag vill bara inte gå omkring ensam under skoltid, så även om de varit taskiga mot mig konfronterar jag aldrig dem utan låtas som ingenting och är social som vanligt. vill du veta vad problemet är skulle du kunna prata med någon av dem som du umgås med eller litar på och fråga vad det är som pågår, för du verkar ju inte veta? annars får du helt enkelt kämpa lite och ta initiativ, be de vänta, ropa efter de (ropa namn, inte bara "tjejer"), föreslå grejer och se hur de reagerar osv, beror helt enkelt på vad du är ute efter.


   
SvaraCitera