Aviseringar
Rensa alla

jag kan explodera upp som dynnamit


Ämnesstartare

älskar denna låten[love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

när jag dör vill jag att man ska spela denna på min begravning!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

omg

ja!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera

Party[love]


   
SvaraCitera

Fuck yeah[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dina låtar var inte lika bra som min


   
SvaraCitera

trycjkte på den från facebok o tittade in i youtube o då tyckte jag den var läskig
btw haha idag i en tråd som heter kukbilden typ fick jag samma känsla som igår du vet [shake] fast inte alls lika starkt, bara en millisekund typ
nån bara "bilden funkar inte" typ fast den gjorde det
sen nån bara "varför har du suddat ut ansiktet?" så tänkte jag först att det var inte utsuddat!! men så såg jag till min stora fröjd att det var det
annars hade jag blivit jätterädd [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

trycjkte på den från facebok o tittade in i youtube o då tyckte jag den var läskig
btw haha idag i en tråd som heter kukbilden typ fick jag samma känsla som igår du vet fast inte alls lika starkt, bara en millisekund typ

[crazy] sorry för obehaget

känner behag när jag hör den blir alldeles lugn o varm


   
SvaraCitera

Tilda1988:

[crazy] sorry för obehaget

det är lugnt, när jag har tänkt på det i efterhand var det inget konstigt egentligen som du skrev, bara lite otippat kanske
du vet, när du sa att du inte ser vad det är på bilden fastän det är astydligt och jag vet att både du och jag såg astydligt blev jag ju rädd men det är chill jag fattade ju sen [bigsmile]
editade lite:

Hänskapt:

nån bara "bilden funkar inte" typ fast den gjorde det
sen nån bara "varför har du suddat ut ansiktet?" så tänkte jag först att det var inte utsuddat!! men så såg jag till min stora fröjd att det var det
annars hade jag blivit jätterädd [sad]

.

Tilda1988:

känner behag när jag hör den blir alldeles lugn o varm

gött [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

det är lugnt, när jag har tänkt på det i efterhand var det inget konstigt egentligen som du skrev, bara lite otippat kanske

ok 😛 svårt när man e förvirrad


   
SvaraCitera

Tilda1988:

ok 😛 svårt när man e förvirrad

yes
har du aldrig känt något liknande? typ att du fattar inte, eller att det verkar overkligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir lite ledsen att mitt ljud på datorn är trasigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

yes
har du aldrig känt något liknande? typ att du fattar inte, eller att det verkar overkligt

jo en gång när jag hade tagit dxm så råkade jag trycka på knappen som gör att bilden blir såhär 😛 (titta på bifogade bilden) och jag visste inte att det fanns en sån knapp som gjorde så

då trodde jag att jag hade blivit galen

förrvirrad.jpg


   
SvaraCitera