Aviseringar
Rensa alla

Jag kan ingenting


Ämnesstartare

Hej, jag går i cheerleader. Kring cheerleader betyder sjukt mycket för mig. Den här månaden har jag verkligen satsat på gymnastik. Började med studsmattan och det gick vidare till marken. Den dagen var jag sjukt glad men allt rasade sig ihop. Nu kan jag inte göra bakåtvolt, flickis, bakåtvoltflickis, framåtvolt, 360, och allt jag kämpade för kan jag inte längre. Varken studsmattan och mark. Även fast jag kunde hur lätt som helt på studsmattan går det bara inte längre. Jag är en envis människa som kör även fast jag inte kan. Men det går bara inte. Jag blir så sjukt ledsen, jag kanske inte får komma in i det laget jag vill, jag kanske inte får gå i ett tävlingslag. Nu när jag äntligen vågar tävla vill jag vara med på ett tävlingslag händer det här. Jag sover dåligt och har svårt att äta för att jag är så sjukt ledsen. Så mycket betyder det för mig. Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

äsch, man behöver inte ens tro på sig själv lr nåt sånt tönttrams. Man behöver bara veta att om man tränar tillräckligt på nåt så kan man det tillslut eftersom det är så.
Även om man lyckats med något tidigare så betyder det inte att man alltid kommer klara av det lika bra nästa gång. Däremot betyder det att det kommer vara oerhört mycket enklare att fixa igen än om du börjat från 0. Tillslut sitter allt jättebra så länge man fortsätter försöka. hejaheja sånt här löser sig alltid bara man fortsätter försöka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
äsch, man behöver inte ens tro på sig själv lr nåt sånt tönttrams. Man behöver bara veta att om man tränar tillräckligt på nåt så kan man det tillslut eftersom det är så.
Även om man lyckats med något tidigare så betyder det inte att man alltid kommer klara av det lika bra nästa gång. Däremot betyder det att det kommer vara oerhört mycket enklare att fixa igen än om du börjat från 0. Tillslut sitter allt jättebra så länge man fortsätter försöka. hejaheja sånt här löser sig alltid bara man fortsätter försöka.

Men problemet är att när jag ska börja om helt, alltså på studsmattan har jag låst mig. Jag kan inte svinga armarna i 180grader och sen hoppa. Det går bara inte. Och det gör mig så sjukt ledsen. Om två veckor ska jag gå på tryout fyra gånger. I tryouten ska jag visa allt vad jag kan för att komma in i det laget jag vill. Men nej.
Men det jobbigaste är att vi pratade i en grupp chatt och där har alla tjejerna lärt sig och blivit bättre och har så mycket större chans att komma in i tävlings lag. Och inte alla kan gå vidare. Tror inte att jag har gråtit så mycket över en sån grej


   
SvaraCitera