Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte bada....


Ämnesstartare

för mitt badrum luktar vitlök. Ibland luktar det bajs, ibland vitlök, ibland både och. Dessa odörer måste komma från grannen genom ventilationen. Det är ännu otrevligare att känna doften av vitlöksbajs när man vet att den inte kommer från någon i ens eget hushåll.

Vad ska jag göra? Så här ska man väl inte behöva ha det 🙁 Det har hållt på någon månad nu, kan hyresvärden utgärda problemet? Det är ju konstigt att det dykt upp bara sådär, man kan hända att någon nyss flyttat in som äter extra mycket vitlök helt enkelt.


   
Citera
kachin

sätt upp arga lappar [love][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring och säg "hej det luktar vitlök i mitt badrum"
"ok" säger han då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad jobbigt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

sätt upp arga lappar

"Skär ned på vitlöksklyftorna - annars!?!?!"

Nä det kan jag ju inte göra. Jag undrar bara om det kan vara något fel på någonting i ventilationen för jag ska väl inte behöva känna hur min grannes bajs luktar?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vad jobbigt

JAAA jag står inte ut längre. Tänk dig själv hur man kommer in i badrummet på morgonen och ska borsta tänderna och så springer man därifrån i kväljningar av vitlöksbajsdoften 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

JAAA jag står inte ut längre. Tänk dig själv hur man kommer in i badrummet på morgonen och ska borsta tänderna och så springer man därifrån i kväljningar av vitlöksbajsdoften 🙁

Någon aning om vilken lägenhet dt kommer ifrån?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Någon aning om vilken lägenhet dt kommer ifrån?

nä, alla här äter nog mycket vitlök skulle jag tro.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

nä, alla här äter nog mycket vitlök skulle jag tro.

har en aning om i vad för slags område du bor [wink][wink][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har en aning om i vad för slags område du bor

[wink][wink][wink]
Just nu önskar jag för första gången på över två år att jag bodde i danderyd istället 🙁 Inget vitlöksbajsproblem då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Just nu önskar jag för första gången på över två år att jag bodde i danderyd istället 🙁 Inget vitlöksbajsproblem då

Nä, bara oxfilébajs[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä, bara oxfilébajs

Jag tror inte det luktar lika starkt som om man stoppar i sig tjugo vitlöksklyftor eller nått om dan 🙁 Man måste ju äta väldigt mycet vitlök om till och med ens bajs luktar vitlök!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför känner du ens grannens bajslukt - vitlök or not :S sjukt dålig ventilation eller? bara du som har problemet eller? ring till... hyresgästföreningen eller vare heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

Jag tror inte det luktar lika starkt som om man stoppar i sig tjugo vitlöksklyftor eller nått om dan 🙁 Man måste ju äta väldigt mycet vitlök om till och med ens bajs luktar vitlök!

vet ej, är inget vidare fan utav vitlök[shake]
bott där länge?


   
SvaraCitera