Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte bli kär


Ämnesstartare

Men hejsan alla som läser detta, är en tjej på 16 år som har ett stort jävla problem. Jag kan inte bli kär? Eller alltså jag är sjukt jävla kräsen utav mig, så om det finns något litet som är fel på honom tappar jag intresset helt vilket gör att jag aldrig hittat någon jag vill bli tillsammans med helt. Och nej jag är inte oskuld och jag får många killar efter mig vilket också gör att jag känner att ingen av dom är värd mig. Asså jag vill ju liksom ha en kille men det finns ju inga?! Blev så arg för detta igår så jag skar upp hela min arm..


   
Citera

Antingen så sänker dina krav eller så fortsätter du leta, även fast det lär ta väldigt lång tid. Snälla skär dig inte. Det finns många bättre sätt att hantera känslor på. Prova att prata med någon. En kompis, förälder, kurator eller någon annan du litar på 🙂


   
SvaraCitera

Sopptuna:
Antingen så sänker dina krav eller så fortsätter du leta, även fast det lär ta väldigt lång tid. Snälla skär dig inte. Det finns många bättre sätt att hantera känslor på. Prova att prata med någon. En kompis, förälder, kurator eller någon annan du litar på 🙂

Tumme upp


   
SvaraCitera
spket

ellisen0009:
Men hejsan alla som läser detta, är en tjej på 16 år som har ett stort jävla problem. Jag kan inte bli kär? Eller alltså jag är sjukt jävla kräsen utav mig, så om det finns något litet som är fel på honom tappar jag intresset helt vilket gör att jag aldrig hittat någon jag vill bli tillsammans med helt. Och nej jag är inte oskuld och jag får många killar efter mig vilket också gör att jag känner att ingen av dom är värd mig. Asså jag vill ju liksom ha en kille men det finns ju inga?! Blev så arg för detta igår så jag skar upp hela min arm..

Kille på 16 år här
Jag tycker att de finns  orsaker till detta, första, är att du har byggt upp en bild av att en pojkvän skall vara perfekt. Vilket inte går, ingen är helt perfekt men de kan vara något nära perfekta.

teori 2, alla där du bor är tvärskeva

Jag tror mycket att att en orsak till att du har så höga krav, är för att du får som du säger, alla killar efter dig. Jag tror att det bidrar väldigt mycket till att du får den bilden av att din framtida kille skall vara perfekt..

SNÄLLA skär dig inte <3 hantera det på andra sätt. Det är ett hemskt, tråkigt och om inte annat, ganska farligt sätt att hantera känslor. Det kan lätt utvecklas till något allvarligare, prata med någon <3 snälla <3 <3


   
SvaraCitera
spket

Någon gång så träffar du den som är perfekt för dig, men låt det ta tid. 

spket:

Kille på 16 år här
Jag tycker att de finns  orsaker till detta, första, är att du har byggt upp en bild av att en pojkvän skall vara perfekt. Vilket inte går, ingen är helt perfekt men de kan vara något nära perfekta.

teori 2, alla där du bor är tvärskeva

Jag tror mycket att att en orsak till att du har så höga krav, är för att du får som du säger, alla killar efter dig. Jag tror att det bidrar väldigt mycket till att du får den bilden av att din framtida kille skall vara perfekt..

SNÄLLA skär dig inte <3 hantera det på andra sätt. Det är ett hemskt, tråkigt och om inte annat, ganska farligt sätt att hantera känslor. Det kan lätt utvecklas till något allvarligare, prata med någon <3 snälla <3 <3


   
SvaraCitera

wow varför skär du dig för att du inte kan hitta en kille? Brukar tjejer bli såhär när dem inte får killar?


   
SvaraCitera

Albin_61:
wow varför skär du dig för att du inte kan hitta en kille? Brukar tjejer bli såhär när dem inte får killar?

Det tror jag inte. Men hon kanske känner sig frustrerad och ensam. Och därför i panik skar sig


   
SvaraCitera

Hej, inte för vara elak elr så för jag känner inte dig men jag kan berätta det finns ingen som inte gör något fel. Så länge vi är människor så gör vi fel och det fortsätter. ingen är liksom perfekt men sen när man blir kär i någon påritkigt kan det bli att deras misstag dem gör spelar ingen roll för dig och du ser inte det. det också vad kärleken är blind menas. Sist så tkr jag verkligen inte att något i denna värld är värt skada sig själv för.  tycker att du borde forsätta försöka ta hand om dig  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albin_61:
wow varför skär du dig för att du inte kan hitta en kille? Brukar tjejer bli såhär när dem inte får killar?

Alltså nej inte riktigt. Men asså jag hade precis träffat en kille och hängt med under kvällen, och druckit en hel del så när han åkte kände jag mig typ dum på nåt sätt och ganska påverkad så jag tog bara å skar och vakna upp dagen efter helt blodig hehe asså svårt å förklara


   
SvaraCitera

Känner också att jag längtar efter något alldeles för perfekt. Vill hitta någon som jag connectar med på en själsnivå och har aldrig blivit kär på riktigt. Men har en liten crush på en kille i min klass :3


   
SvaraCitera