Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte hantera alkohol!


Ämnesstartare

Jag har insett på senaste tiden att jag fan inte kan hantera alkohol på ett bra sätt. Jag är rätt så lättpåverkad, speciellt för att vara en kille i min längd- och viktklass (180cm, 75kg). Kan ju ta igår som exempel.

Jag tror att jag drack en sjuprocentig burk cider, tre femtvåor och två flaskor Pistonhead. Smakade någon klunk sprit också, men inga kopiösa mängder. Detta resulterade i att jag började med att bjuda in 30 pers jag inte kände till min tvåa, spydde och somnade några timmar i min säng medan tio-femton okända fjortispuckon dansade till Boten Anna på alldeles för hög volym. Och den här kvällen var menad att vara en soft tillställning några vänner från Dalarna till ära.

Jag brukade tidigare dricka vodka som standard till fest, ungefär en halv sjua per kväll. Då blev jag ju förstås redigt packad också, men problemet är ju att jag får samma reaktion nu trots att jag dricker mycket snällare grejer.

Om jag inte kan lära mig att dricka på ett vettigt sätt måste jag seriöst lägga av. Någon som har bra tips för att lösa mina problem? [y] (Är Dödsguden osv...)


   
Citera
Ämnesetiketter

Moribund:

timmar i min säng medan tio-femton okända fjortispuckon dansade till Boten Anna på alldeles för hög volym

Låter som en riktig FEST!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Låter som en riktig FEST!

Fuck yes, jag ville döda dem! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Moribund:

Fuck yes, jag ville döda dem!

Drick svagare och mindre alkohol nästa gång.


   
SvaraCitera

hej dödsguden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Drick svagare och mindre alkohol nästa gång.

Har ju precis fyllt systemet, kan ju inte gå runt och dricka folköl då... [rolleyes] Men du har rätt, gumman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

hej dödsguden

[wink]


   
SvaraCitera

Moribund:

Har ju precis fyllt systemet, kan ju inte gå runt och dricka folköl då... Men du har rätt, gumman.

Bra, gör så. Du slipper du oväntat ohyra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

ohyra

Ohyran hade på något sätt fått in ett stroboskopljus till mitt vardagsrum och mitt hardcase till basen är stulet (av alla jävla grejer att sno...) [bigsmile]


   
SvaraCitera

inte ja heller


   
SvaraCitera

Moribund:

Ohyran hade på något sätt fått in ett stroboskopljus till mitt vardagsrum och mitt hardcase till basen är stulet (av alla jävla grejer att sno...)

[no-no]

Eller så är det bäst att du inte har fest hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

inte ja heller

Vi teamar på den. [smile]

Macktorsken:

Eller så är det bäst att du inte har fest hemma.

Jag är fan den enda här i stan som kan styra bra fester, det vet alla! Men det beror ju som sagt på att jag är för full för att ha kontroll. [cute]


   
SvaraCitera

Moribund:

Vi teamar på den.

a[smile]


   
SvaraCitera

Moribund:

ag är fan den enda här i stan som kan styra bra fester, det vet alla! Men det beror ju som sagt på att jag är för full för att ha kontroll.

Bästa fjortis festerna då? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

a

[smile]

Macktorsken:

Bästa fjortis festerna då?

Uppenbarligen, trots att det inte är meningen! Känner inte ens några fjortisar, och jag är en sån där läskig kille med töjda öron som lyssnar på screamo.


   
SvaraCitera