Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte komma på ett bra trådnamn på 5 tecken eller mer.


Ämnesstartare

Hur vet man om man är bi? Jag kan inte riktigt tänka mig att ha sex med en kille, men vissa killar är ju faktiskt ganska snygga. Får oftast tankar när det är lite feminina killar, inte bögiga utan helt enkelt lite feminina i utseendet.

Jag skulle inte ha något problem om det visar sig att jag är bi, är mest lite nyfiken på om jag faktiskt är det. Skulle nog nästan bli glad, större urval ju.

Hur kom ni på att ni var bög/lebb eller bi?

Kanske finns en liknande tråd men orkar inte leta.


   
Citera

Hur är det på något sätt bi/gay att tycka en annan kille är snygg?


   
SvaraCitera

Jag tycker att det finns snygga och vackra tjejer inte är jag bisexuell för det. Du är bisexuell när du kan tänka dig att leka med snopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag vill vara bi, tjejer är elaka, varför kan jag inte gilla killar [cry]


   
SvaraCitera

Man kan tycka att någon av samma kön är snygg fast man inte är gay/bi.


   
SvaraCitera

Speltidning:

Men jag vill vara bi, tjejer är elaka, varför kan jag inte gilla killar [cry]

Kan du tänka dig att ha regelbundet sex med en kille? Kan du tänka dig att älska en kille? Kan du tänka dig att mysa med en kilLe? Nej på några av dessa så är du ej bög


   
SvaraCitera

Vänta och se säger jag. Du kanske finner en pojke du vill ha intimare kontakt med. [cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Kan du tänka dig att ha regelbundet sex med en kille? Kan du tänka dig att älska en kille? Kan du tänka dig att mysa med en kilLe? Nej på några av dessa så är du ej bög

Nej, men man kan ju hoppas att det ändrar sig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Hur kom ni på att ni var bög/lebb eller bi?

Jag började kolla in killar och upptäckte att killar kan vara sexiga. Jag har inte samma smak som du, men känslan är den samma. Jag började spana in killar på samma sätt som jag kollade in tjejer, och jag tycker tjejer är vackra fortfarande, men killar är sexiga.

Själva sexandet var lite av en träningsfråga, när kroppen väl lärt sig att sex med killar är skönt kändes det inte wierd längre.


   
SvaraCitera