Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte kyssas


Doniko
Ämnesstartare

Jag har nåt på gång med en tjej som jag tycker väldigt mycket om men när vi kysser varandra så känner jag att jag gör fel och det tror jag min partner också känner eftersom att det känns som om jag inte vet hur man gör. Tips på nåt man kan göra/öva på?


   
Citera
Ämnesetiketter
Yaren

Kyss med mycket läppar och inte för mycket tunga, inte fladdrande tunga all over the place. Sen vet ju inte riktigt jag vad som just känns fel, jag är varken du eller har kysst dig 🙂


   
SvaraCitera

Doniko: Tips på nåt man kan göra/öva på?

Fråga henne till att börja med vad hon tycker.
Om du är ny inom detta så kommer det bli enklare framöver.

Yaren: Kyss med mycket läppar och inte för mycket tunga, inte fladdrande tunga all over the place.

Kan vara nice ibland 😉


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

Kryptonian:

Fråga henne till att börja med vad hon tycker.
Om du är ny inom detta så kommer det bli enklare framöver.

Kan vara nice ibland 😉

Yaren:
Kyss med mycket läppar och inte för mycket tunga, inte fladdrande tunga all over the place. Sen vet ju inte riktigt jag vad som just känns fel, jag är varken du eller har kysst dig 🙂

Vet men kan inte tekniken ska man liksom puta med läpparna eller köra lugnt i början


   
SvaraCitera

slappna av, öva mera (dvs, kyss och hånglas en massa) och använd din intuition. den sistnämnda växer och finkalibreras med övning. be tjejen att visa dig vad hon föredrar!


   
SvaraCitera

Det enda sättet för dig att veta om du gör fel är om du kysser henne. Så kyss på bara så blir du bättre sen. Berätta för henne att du är mindre bra på att kyssa folk (för om man säger flickvän blir det kanske konstigt xD, så bättre att vara allmänlig). Så kan ni arbeta för att bli bra på att kyssa 🙂 


   
SvaraCitera

fråga din partner


   
SvaraCitera

Det är inte så svårt att kyssas eller hångla. Prova lite bara. Som sagt använd inte för mycket tunga. Eller det beror ju på vad man gillar. Tycker du ska fråga tjejen. Det kan va mysigt både med mycket tunga och med lite. Ta det i ett lungt tempo. Försök inte äta upp henne. 😉 puss o kram! 


   
SvaraCitera

Ta det hellre långsamt. Borra inte in din tunga i hennes mun! 😉 Känn efter vad som känns skönt och låt din tunga smaka på och möta hennes, mjukt och avslappnat. Det är ett samspel så försök möta hennes rörelser. Åh, nu blev jag hångelsugen.


   
SvaraCitera

Mitt tips är att ta en godisklubba och öva på den lite


   
SvaraCitera