Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte se Youtube-klipp på Firefox!


Ämnesstartare

Av olika anledningar har jag valt Firefox som min standardwebbläsare, men nu plötsligt kan jag inte se Youtube-klipp längre! Först visas bara Play-symbolen, och när jag klickar på den så dyker det klassiska felmeddelandet upp. Jag har även upptäckt att jag inte kan se på Kanal 5 Play heller, men där visas bara en svart ruta. Jag har startat om datorn och rensat all historik flera gånger och jag har till och med ominstallerat Firefox utan att spara några kakor eller dylikt, men problemet är hela tiden kvar. Vad är det för fel?!


   
Citera
Lounge

brukar väll bero på java/flash/adobe blah blah blah...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

brukar väll bero på java/flash/adobe blah blah blah...

Ja men det har jag. Funkar utmärkt på de andra webbläsarna och funkade alldeles fram till för två dagar sedan även på Firefox.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha, du använder linux...[blush]


   
SvaraCitera
Lounge

installera om de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

aha, du använder linux...[blush]

Värre än så: Vista. Men inte ens det kan vara så värdelöst att det inte går att fixa.

Lounge:

installera om de

Flash och Java är också ominstallerade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Vista.

Dude! [sad]


   
SvaraCitera

ominstallera flashpluginen för Firefox [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du Firefox 13.0.1?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comrade Premier:

ominstallera flashpluginen för Firefox [sad]

Måste man göra det specifikt anpassat till Firefox? Hur gör man det i så fall? Jag har bara ominstallerat Flash som det är.

mrman:

Har du Firefox 13.0.1?

Ja, jag har för mig det. Är det en skitversion som bråkar med Youtube eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men det är den senaste så den borde inte krångla. Testa att installera om Firefox.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Nej men det är den senaste så den borde inte krångla. Testa att installera om Firefox.

Orkar inte göra det ytterligare en gång. Det får räcka med två gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kör Chrome eller Safari för You Tube då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

aha, du använder linux...[blush]

aha han kör windows[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djeydjey:

Av olika anledningar har jag valt Firefox som min standardwebbläsare, men nu plötsligt kan jag inte se Youtube-klipp längre! Först visas bara Play-symbolen, och när jag klickar på den så dyker det klassiska felmeddelandet upp. Jag har även upptäckt att jag inte kan se på Kanal 5 Play heller, men där visas bara en svart ruta. Jag har startat om datorn och rensat all historik flera gånger och jag har till och med ominstallerat Firefox utan att spara några kakor eller dylikt, men problemet är hela tiden kvar. Vad är det för fel?!

http://www.sweclockers.com/nyhet/15570-adobe-flash-113-staller-till-det-for-mozi...


   
SvaraCitera