Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte sluta bli irriterad, gaaaaaaaaaaaawr!


Ämnesstartare

Jag har en förmåga att bli irriterad på folk som blir irriterade på andra personer pga deras utseende, sociala intelligens etc etc. Men nu har jag också drabbats. Jag brukar läsa massor med modebloggar varje dag - slå mig inte, det är inte mer än ett intresse. Men nu har tydligen alla, nästan iaf, bestämt sig för att låta så himla coola och skriva in lite politiska saker som de inte har någon koll på i huvudtaget. Varenda en skriver saker som "go obama", "heja obama" etc etc.

Och det har ingen aning om vad Obama står för, vad Mccain står för. De bara tror att de är så himla coola och intelligenta som kan yttra poltiska åsikter. Väldigt mogna människor. Men de kan ingenting, och jag blir helt uppåt väggarna av irritation.

Var tvungen att skriva av mig, så att hela världen ser, för jag är gaaaaaaaaaaaaaaaawr.

Så den här tråden är till för att skriva av sig, vad ni blir sjukt jävla äckligt irriterade på.


   
Citera
Ämnesstartare

Min nalle blir jag ofta arg på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AND YA KNOW THAT THEY DON'T KNOW WHAT THEY MIGHT KNOW?

JISEESS

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Min nalle blir jag ofta arg på

oh noes, varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GO OBAMA!

Dold text: Nä men ärligt, jag kan faktiskt lite om det, så jag är ingen fjortis:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Min nalle blir jag ofta arg på

Ge den till mej istället[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

AND YA KNOW THAT THEY DON'T KNOW WHAT THEY MIGHT KNOW?

Nej, men de kunde ju skriva varför de tycker som de tycker, jag har av alla dessa bloggar inte sett en enda förklaring. Då sklle jag finna deras åsikter lite mer värda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Dold text: N

fast jag anser inte att de är fortisar bara för att de inte vet vad de talar om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

fast jag anser inte att de är fortisar bara för att de inte vet vad de talar om

Jaha oj :S Jag fick för mig att du skrev det. Heh.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

Nej, men de kunde ju skriva varför de tycker som de tycker, jag har av alla dessa bloggar inte sett en enda förklaring. Då sklle jag finna deras åsikter lite mer värda.

Samtidigt, måste man rättfärdiga sina politiska åsikter i en modeblogg?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med, hata folk som försöker vara smarta, fastän alla vet att det enda de egentligen kan något om (oftast) är vilken affär man får den billigaste blåa halsduken med kamel-mönster på som e sååå inne nu

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Samtidigt, måste man rättfärdiga sina politiska åsikter i en modeblogg?

Nej det måste man inte. Men nu har jag kommenterat och börjar en diskussion på några ställen och det går mig på nerverna, för jag får inte mycket till svar och därmed har jag det bekfräftat att de inte vet vad de talar om. De baserar inte sina åsikter på några grunder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

saromosh:

gaaaaaaaaaaaaaaaawr.

det där var ju jätte coolt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eurynomous:

et där var ju jätte coolt..

nåt mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blablabla, orka ens bry sig om något sånt


   
SvaraCitera