Aviseringar
Rensa alla

Jag kan inte växa upp!


Blinky Bill:

Jag känner mig utstött av mig själv eftersom jag inte orkar tillåta det finnas.

Alltså, du verkar ha lite svårt att sätta fingret på hur du känner. Kanske borde du tala med en kurator eller liknande, som kan hjälpa dig att reda ut allt.


   
SvaraCitera

Vi delar problematik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har egentligen växt upp psykiskt så du vet att du beter dig omoget. Naturen har sin gång, låt bli att rubba den!

Det verkar som andra innan sa att du behöver tala ut med någon. det kan lätta ditt hjärta.

En sak till. Säg problemet så kan vi diskutera om det.

Mvh, dennis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blinky Bill:

Duktigt. 😉

[wink]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Jo

[love]

Blinky Bill:

Kan man få hjälp med att växa upp psykiskt?

Har samma problem Binky, tyckte alla växte om mej i 13-årsåldern, och blev intressererade av tråkiga saker, som killar, kläder, annat.

Jag gick på mellanstadiedisco när jag var 18 och låtsades att jag var 13 [cool] har dock sluttat med det nu.
Är du oxå pedofil lr?

Tjejer i min egentliga ålder är outhärdliga att umgås med, fattar aldrig vad de babblar om, alltså känslomässigt. Fast det kanske är på ett annat sätt för dej. Jag tycker dock det verkar som många har en naturlig drivkraft att vilja bli vuxna, ser fram emot att fylla år osv, om man saknar den...mojängen, finns det nog inte så mycket att göra åt. Vet ej.


   
SvaraCitera

Man kan inte växa upp på um heller[blush]


   
SvaraCitera

Blinky Bill:

Det har blivit så destruktivt och ensamt. Jag känner mig utstött av mig själv eftersom jag inte orkar tillåta det finnas. [cry]

Jag tycker det låter som du ska prata med kurator eller en psykolog. Kanske testa gruppterapi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den enda definitionen av att vara vuxen jag känner till är att man väljer det man borde göra framför det man vill göra.

Du verkar ha den biten på plats så om du inte utvecklar ditt problem mer är det svårt att förstå vad du egentligen söker.


   
SvaraCitera