Aviseringar
Rensa alla

Jag kom in på toppuniversitet i Skottland


tror du trollar en som kommer in på universitet sitter inte på um med kotten i handen


   
SvaraCitera

Grattis! Tumme upp (Hör gärna av dig om du vill ha min hjälp!)


   
SvaraCitera

Gratulerar shatter!! Hjärta


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

GRATTIS tjejen! HjärtaParty Har inget bra svar på din fråga eftersom jag målar träd, sjunger barnsånger och pratar om maskar på universitetsnivå Ledsen 

(Blir alltid så fnissig när vi på rytmiken dansar; skuttar i armkrok två och två, till "Bli vår gäst" från Skönheten och Odjuret och tänker att detta är min utbildning. PartyRodnar)


   
SvaraCitera

Shit va underbart

Grattis!!


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

FAN VAD ROLIGT!!!!  Party


   
SvaraCitera
time
 time

(Är det bara jag som är superförvirrad och trodde du var yngre? Ledsen)

Men: GRATTIS! Superkul! Jag har alltid haft svårt för fysik men i de flesta fall där jag kämpat med något ämne jag inte haft lätt för har jag försökt vända mig till någon som kan. När jag var yngre och skulle in på skolan jag ville behövde jag höja mitt betyg i matte, då var jag samtidigt inskriven i ett program som finns i staden som riktar sig till ungdomar mellan 16-25 som inte har jobb eller skola, och de ordnade en privatlärare åt mig. Det var nog det absolut bästa jag kunde ha gjort, att ha schemalagda timmar med någon som verkligen kunde ämnet och var glad över att få lära ut. Är det här något du har möjlighet till så KÖÖÖÖR! Det finns inget bättre. Det är mycket enklare med en mentor än att försöka kämpa själv.


   
SvaraCitera

MEN GRATTIS!!!! Har inga tips men ville verkligen bara säga GRATTIS JASMINE ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL <3 <3 <3

time: (Är det bara jag som är superförvirrad och trodde du var yngre? )

Nä, då är vi två!!


   
SvaraCitera

Fan vad posh att komma in på ett universitet i Storbrittanien. Känns lite extra akademiskt än i övriga länder. Lycka till!!!


   
SvaraCitera

Grattis shatter, ascoolt ju!Tumme upp Hoppas allt ordnar sig med fysiken, själv har jag inte läst fysik sedan högstadiet så har inga tips direktRodnar


   
SvaraCitera

Bell:
GRATTIS tjejen! HjärtaParty Har inget bra svar på din fråga eftersom jag målar träd, sjunger barnsånger och pratar om maskar på universitetsnivå Ledsen 

(Blir alltid så fnissig när vi på rytmiken dansar; skuttar i armkrok två och två, till "Bli vår gäst" från Skönheten och Odjuret och tänker att detta är min utbildning. PartyRodnar) dagens. Skratt! 

Ont ;grattis Shatter,har inga. Tips, men hoppas Verkligen du kan fixa upp Betyget!


   
SvaraCitera

Draug: det gör det! fast vandrar väll lite mer på en krokig stig istället för en väg i nuläget 😉 men det är självförvållat så jag får skylla mig själv. Kmr nog fram till ett vägskäl tids nog.

Aha en krokig stig är nog inte fel heller som sagt finns flera vägare eller vad man kallar det att bli nåt! Joo det tror jag också att du kommer göra, tur man är ung och har tid på sig.


   
SvaraCitera
Draug

Johansson: Aha en krokig stig är nog inte fel heller som sagt finns flera vägare eller vad man kallar det att bli nåt! Joo det tror jag också att du kommer göra, tur man är ung och har tid på sig.

det har sina för och nackdelar att ge sig in på snåriga stigar så mkt kan jag säga. Nya vägar och nya möjligheter dyker upp förr lr senare men man måste vara beredd att själv söka förändring. Indeed ungdomen har sin fördel på flera vis en av dom är att vi faktiskt har tid att korrigera eventuella misstag som kan dyka upp på vägen.


   
SvaraCitera

Draug:

det har sina för och nackdelar att ge sig in på snåriga stigar så mkt kan jag säga. Nya vägar och nya möjligheter dyker upp förr lr senare men man måste vara beredd att själv söka förändring. Indeed ungdomen har sin fördel på flera vis en av dom är att vi faktiskt har tid att korrigera eventuella misstag som kan dyka upp på vägen.

Ja jo kan tänka mig det haha, man får nog mycket erfarenhet som inte andra får..!
Jo men eller hur det har den och bra är det då kan man som du säger fixa sina misstag om man bara själv vill det. Och fel gör man dagligen!


   
SvaraCitera

time: (Är det bara jag som är superförvirrad och trodde du var yngre? )

snor: Nä, då är vi två!!

dt är ni som är gamla, tanter!! ;( 


   
SvaraCitera