Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer aldrig på något att säga!


Ämnesstartare

Hej. Jag vet inte om jag har skrivit det här förut men jag behöver hjälp.
Jag började 1:an i höstas och vi är 32 st elever i klassen. Det är två st stora grupper och en av grupperna är jag med i, sedan är det tre st tjejer som är med varandra och två st som är själva. Sedan är det några killar som har blivit en egen grupp också. Vi blev de här grupperna med en gång och jag kom in lite senare i klassen för att jag gick ett annat gymnasium i början. Jag tycker egentligen att de är ganska bra kompisar, men jag vill prata och så men har inget att säga, jag fick aldrig lära känna de på riktigt, men jag känner de mer nu och är bekväma med de, men jag vill liksom prata mer. De pratar med varandra hela tiden och jag hinner aldrig komma in i samtalen, sedan ett till problem, jag är intresserad av nästan allting annan förutom spel och filmer och det är bara spel och filmer de pratar om nästan. Jag vet inte hur jag ska göra och jag vill inte byta gäng då det är två tjejer som jag känner lite där som aldrig kommer till skolan. Jag har pratat med en tjej också som är med en annan tjej men hon hatar mig och är tråkig. Snälla hur ska jag göra, jag vill inte ha det här såhär under alla år jag går här! Jag trivs jättebra med linjen och skolan och i klassen liksom så men jag pratar aldrig och jag vill ha något att prata om men jag kommer inte på något att säga! Pls hjälp mig!!! Har varit hoss kuratorn men det känns som hon inte förstår mig! Och byta klass vill jag inte för det finns bara en klass med den här linjen! 


   
Citera

Finns de andra klassar som du kanske kan ta kontakt med ?
Annars så kan du alltid läsa om spel. Om du vill prata mer såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har kompisar i andra klasser också, men träffar de nästan aldrig eftersom vi har lektioner hela tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Putt 


   
SvaraCitera

Du verkar väldigt trevlig och gullig som person i alla fall. Kanske börja med en förening t.ex. kampsport, någon sport, teater eller teckning, något som du gillar att göra eller vill lära dig.


   
SvaraCitera