Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer ALDRIG uppleva SEX!!


Barnbidrag:

Så där tänker väl rätt många framtills it happens.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Herregud vad patetisk jag var då

HAHA. fin diss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen säger alla tjejer att jag är DRYG!! Så det är en sak som det låser sig med, drf försöker jag arbeta bort kärleken, Men swka jag lyckas så måste jag snacka med andra, som här!


   
SvaraCitera

DU ÄR DRYG [mad] stfu nu snälla för helvete

*no offense osv


   
SvaraCitera
KSENIA

haroldlowe12:

Tänk att se alla stå på t,ex busstorget och Pussas/krama om varandra,

såg två stycken hångla på busshållplatsen idag, ville slå in deras ansiktetn fyfna. hatar sånt där


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Jag är ful, vet inte hur jag ska förklara, fråga tjejen som sa det, vet ej om hon är med här... elr Tjejeran rättare sagt, det var flera som sa det.. rätt upp i ansikte på mig, men inte såra det mig inte, En redig karl blir aldrig sårad....

Jag har själv varit där, men bara för att någon säger att du är ful så betyder det inte att det är sanningsenligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

DU ÄR DRYG stfu nu snälla för helvete

MM Tack[smile] Det känns normalt att höra det börjar faktiskt kännas bra att ALLA säger att jag äre!! Så jag vet det...
"framtills it happens" You mean "it not happend!"


   
SvaraCitera

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Jag har själv varit där, men bara för att någon säger att du är ful så betyder det inte att det är sanningsenligt.

flera på nya ochm gamla skolan har sagt det, så det är nog så.. När jag hörde det första gången tänkte jag bara att det var ett skämt, Men nu när man får höra såfort när man börjar prata lite kärlek med ngn tjej "Du behöver inte snacka kärlek med mig, jag skulle aldrig vara så dum att bli tsm med en sån ful som du, inte ens på fyllan" Så börjar man fatta att det är så!!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Det känns normalt att höra det börjar faktiskt kännas bra att ALLA säger att jag äre!! Så jag vet det...

Men vet väl inte hur du är irl eller. Jag har väl heller aldrig knullat eller kysst nån, men jag whinear iaf inte.
Så ryck upp dej och fortsätt kämpa, don't bring yourself down osv.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

f

När du tar en titt på dig själv i en spegel; vad ser du?


   
SvaraCitera

Här var vi negativa. [zzz] Är du inte VÄLDIGT ful så tror jag knappast du har något problem. Du är 17 för fan. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

När du tar en titt på dig själv i en spegel; vad ser du?

Den enda gången jag gör det är i hissen på skolan, och den spegeln är sönderslagen av ngn för längesen (inte jag dock, men kunde ha gjort det för den fula bild den visa när jag titta i den)


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

men kunde ha gjort det för den fula bild den visa när jag titta i den

Sedan när har du tyckt att den spegelbild som spegeln visar är ful?


   
SvaraCitera

passaro:

HAHA. fin diss.

gött, hoppades på att nån skulle uppmärksamma den [blush]


   
SvaraCitera