Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer att få ett utbrott på min klasskamrat


Ämnesstartare

Jag har precis börjat i en ny klass, idag faktiskt, hur som helst så går det en tjej i klassen som jag stör mig så JÄVLA mycket på. Jag är faktiskt rädd för att vi kommer att ryka ihop ordentligt efter som att hon står för allt jag hatar, hon är en totalt jävla vidrig människa (kan tillägga att jag endast har spenderat två timmar med personen i fråga och jag vill redan strypa henne).

För det första är hon megamoderat och jättekristen, på religionen babblade hon om gud och bibeln hela tiden (antydde att judar var idioter). DESSUTOM var hon UNG MAMMA (hur går detta ihop med hennes tro?[shake]) och JÄTTEKORKAD. Hon skröt om hur det hade tagit över en timme för henne att koppla och skala en kabel med en jättetydlig instruktionsbok och så sa hon "Nu är jag verkligen desperat, jag måste hitta en kille SOM KAN HJÄLPA MIG ATT TA HAND OM MITT BARN." Utöver det så är hon jättegapig, en riktig uppmärksamhetshora och bara fruktansvärt ful (bortrakade ögonbryn, utbytta till två ditmålade streck).

En annan tjej i min klass frågade vad "gengäld" betydde (hennes kompis förklarade det med "Men, om någon köper ut sprit åt dig och du måste putsa hans skor, då gör du honom en gengäld."), hur ska jag stå ut med allt detta? [cry]


   
Citera

Moderat + ung mamma = Fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

En annan tjej i min klass frågade vad "gengäld" betydde (hennes kompis förklarade det med "Men, om någon köper ut sprit åt dig och du måste putsa hans skor, då gör du honom en gengäld."), hur ska jag stå ut med allt detta?

Jag levde och överlevde med en sådan klass i tre år. Men inte var det lätt.

Du klarar dig! Man får lightmeditera och räkna till 100 med jämna mellanrum. Sedan kan man alltid se humorn!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sätt ett koppel på henne[rolleyes]

nae då, men antingen så ignorerar du henne eller så konfronterar du henne och sätter henne på plats!

Moderater ska inte få hållas, speciellt inte om de är religiösa [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumt att gå på hennes utseende och politiska åsikt...men ah, verkar som en jobbig tjej som behöver komma ner på jorden.

Men vänta lite med att döma ut henne helt. There's more than meets the eyes.

Dold text: kommunism-um som vanligt. *suck*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Dumt att gå på hennes utseende och politiska åsikt...

Får man inte döma folk efter vilken världsbild de har och vad de anser om saker och ting? :S Vad ska man annars döma folk efter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Dumt att gå på hennes

Chibibbi:

politiska åsikt

:

framtidstron lever:

:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Dumt att gå på hennes utseende och politiska åsikt

[rolleyes] Om Geigerzähler hatar rakade ögonbryn och moderater, så är det la ganska relevant att ta med det i beskrivningen av tjejen som står för allt som Geigerzähler avskyr? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Hon skröt om hur det hade tagit över en timme för henne att koppla och skala en kabel med en jättetydlig instruktionsbok

Blir iofs också imponerad av mig själv när jag gör sådär allmänna handyman-grejer hemma. [cool]

Chibibbi:

kommunism-um som vanligt. *suck

Haha gnäll gnäll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig förstått hur man kan störa sig så mycket på människor. För mig har det alltid räckt med att sluta bry sig, när det inte rör sig om allvarliga saker då.

framtidstron lever:

Du klarar dig! Man får lightmeditera och räkna till 100 med jämna mellanrum.

skrattade högt. haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Får man inte döma folk efter vilken världsbild de har och vad de anser om saker och ting? :S Vad ska man annars döma folk efter?

Visst, kan man döma någon för deras syn på världen, men jag tror inte man vet allt om någon man nyss träffat efter 2 timmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

men jag tror inte man vet allt om någon man nyss träffat efter 2 timmar.

joo då, en persons världssyn är allt man behöver veta för att döma dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Haha gnäll gnäll

Äsch, folk får väl tycka vad dem vill. [smile] I shall not complain.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Visst, kan man döma någon för deras syn på världen, men jag tror inte man vet allt om någon man nyss träffat efter 2 timmar.

Måste man veta allt om någon för att konstatera att det är en person man inte gillar?


   
SvaraCitera