Aviseringar
Rensa alla

jag kommer förstöra allt!


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra. Har på g med en kille nu, som jag verkligen tycker om. Har inte gillat nån så mycket sen mitt ex för 2½ år sedan. Så det är väl ett stort framsteg för mig. [smile] har alltid vänt ryggen till så fort det börjat bli för seriöst eller ”fallit” för fel sorts killar. (dvs, upptagna killar eller semesterflörtar).

Mitt problem är väl mest att han nog tycker om mig mer än jag tycker om honom, som stör mig just nu. Igår när vi var ute och festade med några gemensamma kompisar sa han ”jag älskar dig” till mig. Jag är absolut inte redo att säga något sånt än, därför sa jag just, INGENTING.
Vi har träffats i 6 veckor bara och vi är ”typ tillsammans” sen nån vecka. Är det bara jag som tycker att detta är för tidigt? [chocked]

Jag är så rädd för att ha ett seriöst förhållande (vill inte vara så sårbar igen antar jag).
okej, säger det för första gången... är faktiskt kär i någon som är kär i mig. [blush]
Vad ska jag göra för att inte förstöra det som vi har pga. min dumma rädsla?


   
Citera

Du gillar ju killen, och han gillar dig. De starkare känslorna kommer med tiden, ska du se. Fortsätt bara att umgås som vanligt med killen, så blir det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JPehrson:

Du gillar ju killen, och han gillar dig. De starkare känslorna kommer med tiden, ska du se. Fortsätt bara att umgås som vanligt med killen, så blir det [y]

Sant. Men risken finns ju att han tröttnar på mig? vill ju inte att han ska tycka att det är jobbigt för att jag är så konstant rädd. [sad]

men det du säger stämmer. det är just det jag hade tänkt till en början; bara låta det ske och se vad som händer. Tills min kompis sa igår: "akta dig så att han inte tröttnar bara." blev lite nojig.


   
SvaraCitera

Zoxe:

blev lite nojig.

Men skit i att ta risker och sitt på ditt rum och runka resten av livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Men skit i att ta risker och sitt på ditt rum och runka resten av livet.

bra poäng där.

brukar ta mycket risker annars i livet. men kärlek är väl det som gör som mest ont. kanske därför jag whinar nu. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Zoxe:

brukar ta mycket risker annars i livet. men kärlek är väl det som gör som mest ont. kanske därför jag whinar nu. [rolleyes]

Relationer är onödiga, har lite promiskuöst sex istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard]han verkar... ofta man säger så till nån så snabbt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

[tard]han verkar... ofta man säger så till nån så snabbt.

precis vad jag tänkte! helt sjukt snabbt. [confused]
så det känns inte helt seriöst från hans sida då? äh, vafan. får väl ta och snacka med honom och se vad han menade med det. kanske bara fyllesnack. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

Relationer är onödiga, har lite promiskuöst sex istället.

hmm. precis så jag brukar tänka! [bigsmile] dock tycker jag för mycket om honom för att det "bara" ska vara sex. han är så mycket mer än så.


   
SvaraCitera

Zoxe:

han är så mycket mer än så.

det där sitter bara i hjärnan


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

Men skit i att ta risker och sitt på ditt rum och runka resten av livet.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

det där sitter bara i hjärnan

kanske det kanske. han är för mig det jag gör honom till, antar jag. och jag vill inte bara ha sex med honom.


   
SvaraCitera

Zoxe:

kanske det kanske.

inte för att vara så, men det är väl rätt självklart att det sitter i hjärnan [wink]?

Zoxe:

han är för mig det jag gör honom till, antar jag. och jag vill inte bara ha sex med honom.

men ha inte bara sex med honom då?
Personligen blir ja trött på folk rätt snabbt som sitter o tvekar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

inte för att vara så, men det är väl rätt självklart att det sitter i hjärnan [wink]?

haha, precis. [wink]

jag_gillar_glass:

men ha inte bara sex med honom då?
Personligen blir ja trött på folk rätt snabbt som sitter o tvekar...

jag tänker inte bara ha sex med honom. jag tvekar inte heller. vet precis hur jag känner, bara att han kanske är snäppet värre och att min rädsla för att bli sårad igen bara gör saken värre. jag vill vara med honom, så känns det just nu i alla fall [smile]

Men ja, det löser sig som en kille sa innan. Det är väl bara att fortsätta och se vad som händer.


   
SvaraCitera