Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer nog sluta vara här


M04
 M04
Ämnesstartare

Ska alltså sluta va här inne på sidan,Liksom ingen bryr sig ändå, å jag orkar ingenting nåmer, nära på att avsluta mitt liv en del ggr å mitt mående blir värre, inte försökt få nå hjälp ännu å kommer nog inte hända, blir det bättre så blir det, blir de värre så ger jag upp med att föröka för jag e svag och så är det, känner att jag faller mer och mer, min personlighet försvinner och jag är i te jag. Så ja kanske hejdå nu då lol,,


   
Citera
Ämnesetiketter

Jaha så ingen av dom som skrev i förra tråden brydde sig?Party


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Vem vet, folk är bra på å låssas nuförtiden, man kan inte lita på nån så aa int vet jag


   
SvaraCitera

M04:
Vem vet, folk är bra på å låssas nuförtiden, man kan inte lita på nån så aa int vet jag

Nejdå någon bryr sig säkert din kebabrulle


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Hah nä, men om de skulle va så, så har jag slutat bry mig, jag tycker ändå ba jag e jobbig osv så aa vill inte ta andras tid lol..


   
SvaraCitera

M04:
Hah nä, men om de skulle va så, så har jag slutat bry mig, jag tycker ändå ba jag e jobbig osv så aa vill inte ta andras tid lol..

Tycker du är lite för hård mot dig själv just nuSover


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Aa och, bryr mig liksom inte om mig själv längre så 


   
SvaraCitera

M04:
Aa och, bryr mig liksom inte om mig själv längre så 

Det var ju trist att höra


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Mhm


   
SvaraCitera

M04:
Mhm

yes.png
Här har du en graf


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Maymay:

yes.png
Här har du en graf

Aha okej


   
SvaraCitera

Tragiskt Sover


   
SvaraCitera

Varför inte försöka få hjälp? Fattar helt ärligt inte varför man inte söker hjälp. När man dessutom vet att man behöver hjälp?


   
SvaraCitera

Asstriid:
Tragiskt Sover

Truly a tragedySover


   
SvaraCitera

Asstriid:
Varför inte försöka få hjälp? Fattar helt ärligt varför man inte söker hjälp. När man dessutom vet att man behöver hjälp? 

Nej, det vet man inte.


   
SvaraCitera