Aviseringar
Rensa alla

Jag kommer nog sluta vara här


123fendas:

Nej, det vet man inte.

bruh


   
SvaraCitera

Maymay:

bruh

Men det är sant. Om man är mentalt ofrisk, är era självklara lösningar inte så självklara, och inte så lätta, heller.


   
SvaraCitera

123fendas:

Nej, det vet man inte.

Jo uppenbarligen så vet hon det. 


   
SvaraCitera

M04: inte försökt få nå hjälp ännu å kommer nog inte hända

Detta skulle enligt mig bekräfta att hon är medveten att hon behöver hjälp, men av någon anledning föredrar hon att gnälla om sin depression online i hopp om att få uppmärksamhet eller något.


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Thats why jag kommer sluta vara här ju


   
SvaraCitera

Bruh moment intensifies


   
SvaraCitera

Tänk på vad ni skriver!
Ord kan såra mer än ni tror.


   
SvaraCitera

Lav:
Tänk på vad ni skriver!
Ord kan såra mer än ni tror.

ja, det är det jag menar.


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Ord har redan förstört och sårar mig och gjort mig till den jag är,, så aa, säga vad ni vill 


   
SvaraCitera

M04:
Ord har redan förstört och sårar mig och gjort mig till den jag är,, så aa, säga vad ni vill 

Det känner jag igen mig i fast jag gör det positivt, lätt och distrahera med annat


   
SvaraCitera
Algot

M04:
Ord har redan förstört och sårar mig och gjort mig till den jag är,, så aa, säga vad ni vill 

https://forum.mind.se/hitta-hjalp?gclid=EAIaIQobChMI34-a-t-m5QIVxIayCh3QZQlAEAAYAiAAEgJNVfD_BwE


   
SvaraCitera
Algot

M04:
Ord har redan förstört och sårar mig och gjort mig till den jag är,, så aa, säga vad ni vill 

Den det finns två vägar du kan ta just nu:

1. Fortsätta på den vägen du är på nu, denna väg slutar vid självmord.
2. Eller så kan du byta väg, på denna väg får du hjälp, den hjälp du behöver för att må bättre.

Det är dessa vägar det finns, ta väg 2 annars kommer det inte att sluta bra. Hjälp är det du behöver. Det mest svåra är att söka hjälp, men gör det nu innan det är för sent! Du kan inte fortsätta såhär länge till! Var stark och gör något åt det! Stäng inte ute folk som vill hjälpa dig och acceptera att du behöver hjälp.

Var stark! Hjärta


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

Algot:

Den det finns två vägar du kan ta just nu:

1. Fortsätta på den vägen du är på nu, denna väg slutar vid självmord.
2. Eller så kan du byta väg, på denna väg får du hjälp, den hjälp du behöver för att må bättre.

Det är dessa vägar det finns, ta väg 2 annars kommer det inte att sluta bra. Hjälp är det du behöver. Det mest svåra är att söka hjälp, men gör det nu innan det är för sent! Du kan inte fortsätta såhär länge till! Var stark och gör något åt det! Stäng inte ute folk som vill hjälpa dig och acceptera att du behöver hjälp.

Var stark! Hjärta

Mm tack


   
SvaraCitera

M04:
Vem vet, folk är bra på å låssas nuförtiden, man kan inte lita på nån så aa int vet jag

Varför ber du oss om hjälp om du tror att vi bara låtsas? Jag gjorde i alla fall inte det och du kan skriva till mig om du vill


   
SvaraCitera

Lel aa jag gav upp för längesen, men självmord e gay så


   
SvaraCitera