Aviseringar
Rensa alla

JAG KRÄVER


Ämnesstartare

Acuve:

Gör det, jag estimerar att din försäljning kan öka med upp till 110 % om du bara använder den på rätt sätt [wink]

Ja, kommer låta snällare, charmigare och mer självsäker med denna. Tack igen [y]


   
SvaraCitera
Acuve

xsaosinx:

Ja, kommer låta snällare, charmigare och mer självsäker med denna. Tack igen

Ah, tror det. Rätt mindset liksom. Lycka till [y] Lungt

Kanske borde bli livscoach. Eller guru. Kränga en massa avslappningsband och eteriska oljor. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Acuve:

Kanske borde bli livscoach. Eller guru. Kränga en massa avslappningsband och eteriska oljor. [cool]

Och blandband med låtar från barnprogram [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Paketerar reklam till hela Sveriges befolkning. Står i änden av ett rullande band som matar ut stora buntar med reklam hela tiden, varpå jag måste kolla så att alla postnummer är korrekta, binda in dem i plastband och sedan kategorisera dem i postlådor efter speciella postkoder. [tard]

xsaosinx:

telefonförsäljare

Undrar vem av folk hatar mest?


   
SvaraCitera
Acuve

xsaosinx:

Och blandband med låtar från barnprogram

ah, tänkte tillverka egna ljudbilder också, och meditativa atmosfärer som kan bidra till lyssnarens omedelbara avslappning och ökad endorfinhalt. Samt total self-improvement.

Kanske startar en Youtube-kanal också, kan ge lite tips och så. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Acuve:

ah, tänkte tillverka egna ljudbilder också, och meditativa atmosfärer som kan bidra till lyssnarens omedelbara avslappning och ökad endorfinhalt. Samt total self-improvement.

Du verkar ha planerat igenom hela affärsidén [y]

Acuve:

Kanske startar en Youtube-kanal också, kan ge lite tips och så. [blush]

oki, ja kan va din manager [blush]


   
SvaraCitera
Acuve

xsaosinx:

Du verkar ha planerat igenom hela affärsidén [y]

Som jag legat sömnlös och tänkt ut detta [blush]

xsaosinx:

oki, ja kan va din manager [blush]

Superbra, hoppas att du är beredd på att investera. Du kommer inte ångra dig. [cute]

Tänkte förresten låta mig inspireras av den här killen till filmerna, vad gäller röstläge, ansiktsmimik och så. Tycker han har bra teknik, tror du att det säljer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Acuve:

Superbra, hoppas att du är beredd på att investera. Du kommer inte ångra dig. [cute]

Har inga pengar, är fattig [blush]

Acuve:

Tänkte förresten låta mig inspireras av den här killen till filmerna, vad gäller röstläge, ansiktsmimik och så. Tycker har bra teknik, tror du att det säljer?

Ja, den här "jag ser rakt igenom dig"-blicken funkar faktiskt. Men det behövs nog lite mer naket och discomusik tror jag. Och typ lite Lady Gaga-ish, då kan det här bli stort [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hataren[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

hataren[sad]

Det är dig det är fel på, inte låten [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Det är dig det är fel på, inte låten [no-no]

utesluter det ena det andra menar du?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

utesluter det ena det andra menar du?[no-no]

Ja, det är då inte fel på er båda. [no-no]


   
SvaraCitera
Acuve

xsaosinx:

Har inga pengar, är fattig [blush]

Äh, med hårt arbete och lite ambitioner kommer man långt.
Dold text: inte jag heller [blush]

xsaosinx:

Ja, den här "jag ser rakt igenom dig"-blicken funkar faktiskt. Men det behövs nog lite mer naket och discomusik tror jag. Och typ lite Lady Gaga-ish, då kan det här bli stort [cool]

Precis, det skall ju inte vara behagligt att titta på. Får öva på den. Massa glitter, schysst musik, biffiga bakgrundsdansare och lite proffessionell ljussättning så tror jag att saken är biff. [y] Eventuellt en discokula också, men jag skall fortfarande vara i fokus. [no-no]

Min målsättning är att detta skall bli nästa spikmatta. Fast lite mer naket och lite mer disco då. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Acuve:

Massa glitter, schysst musik, biffiga bakgrundsdansare och lite proffessionell ljussättning så tror jag att saken är biff. [y]

Så länge som vi kan göra detta kostnadseffektivt så gillar jag dina förslag, mycket bra! [y]

Acuve:

Eventuellt en discokula också, men jag skall fortfarande vara i fokus. [no-no]

Ofc, skulle aldrig ens våga tänka något annat [blush]

Acuve:

Min målsättning är att detta skall bli nästa spikmatta. Fast lite mer naket och lite mer disco då. [party]

Yes, detta kommer bli årets julklapp [cool] Vi blir rika! [cheers] Eller ja, du i alla fall, så får jag ett par procent i och med manager-positionen[blush]


   
SvaraCitera
Acuve

xsaosinx:

Så länge som vi kan göra detta kostnadseffektivt så gillar jag dina förslag, mycket bra! [y]

Fint. Bakgrundsdansarna är väl största problemet egentligen, men jag tänker att man kan hitta lite biffiga speedos-män på närmaste badhus. De ställer säkert gärna upp. [y]

xsaosinx:

Ofc, skulle aldrig ens våga tänka något annat [blush]

Hoppas det. Kanske blir befordran, gillar ditt sätt att tänka. [blush]

xsaosinx:

Vi blir rika! [cheers] Eller ja, du i alla fall, så får jag ett par procent i och med manager-positionen[blush]

Kommer bli snuskigt rik [love] Juste, är villig att erbjuda dig 33% om du är pr-ansvarig också. Plus en titel av eget val, sekreterare är ledigt. [y]


   
SvaraCitera