Aviseringar
Rensa alla

jag leker speciell...


Ämnesstartare

Lounge fact:

fan vad töntigt

jag? [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ja, definitivt.

internet!!
du gör forumet coolt//relevant etc.
har du hört yonkers?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

jag? [cool]

nej inte du heller! bloggen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

bloggen!

det är ju trendigt och inne??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

har du haft en egen anonym skvallerblogg eller drömmer du om att ha en?

haha detta kan man säga, förutom att ägaren till bloggen ej varit så anonym. Tycker det kan vara roligt att se vad jag gjort och vad jag tänker och tycker. För ofta är det sånt som jag inte hade den blekaste om att jag gjort/sagt/tyckt. Gillar även att hon verkar tro att bara för hon är besatt av mig så är jag lika besatt av henne och gör dolda pikar etc etc etc. Det är lite fnissigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

haha detta kan man säga, förutom att ägaren till bloggen ej varit så anonym. Tycker det kan vara roligt att se vad jag gjort och vad jag tänker och tycker.

aha..
syftade mer på om man själv varit anonym och skrivit om sina klasskamrater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

det är ju trendigt och inne??

tycker det är nätmobbning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

syftade mer på om man själv varit anonym och skrivit om sina klasskamrater.

fattante skillnaden riktigt

Tycker det är underhållande att se att jag utgör en så central del i någons liv, att den bemödar sig att stalka 1 smula samt smutskasta. Ser vad som kan föreligga, ironin, fnissar. Skulle gjort om nån i min klass gjorde så också. Typ. Kanske. Beroende på vad för "ömma" punkter de tryckt på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle ev blivit ledsen och betett mig irrationellt eller talat med lärare osv. De är ju över 15 så ev polisanmälan, fastän det kan vara att ta i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

fattante skillnaden riktigt

det är ju inte du som skriver bloggen du nämnde

Postorderhoran:

skulle ev blivit ledsen och betett mig irrationellt eller talat med lärare osv. De är ju över 15 så ev polisanmälan, fastän det kan vara att ta i.

vad menar du, om någon skrev om dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

det är ju inte du som skriver bloggen du nämnde

nä, är det du som skriver att du leker speciell? :S

Les voleurs:

vad menar du, om någon skrev om dig?

om någon i min klass skrivit massa elakheter anonymt.

Tror jag börjar bli virrig, färgade håret i hopp om att bli av med blonda hjärnan men nä, gick ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

nä, är det du som skriver att du leker speciell? :S

nä, men undrade om någon annan varit en av dessa anonyma skvallerbloggare, jag vet ej faktiskt varför jag undrar det, ville mest ha massa onödigt diskussionsunderlag.

Postorderhoran:

om någon i min klass skrivit massa elakheter anonymt.

ahaa ok. samma skvallerbloggare som skrev om mig har tidigare haft bland annat "snyggast", "bitchigast" och "tjockast"listor.
tror det svider lite för vissa personer....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

är det coolt med anonyma skvallerbloggar?

en kille i min parallellklass på gymnasiet startade en "skvallerblogg" som handlade om våra två klasser. han radade typ upp alla personer & skrev vad han tyckte om dem osv osv. själv brydde jag mig inte så mkt, tror att han skrivit "winar alltid, hatar kvinnor" eller något sådant om mig. vi hade ganska roligt några veckor åt att komma fram till vem det var.

en annan kille i klassen blev däremot ganska hårt utsatt. gossip boy (som han nickade) hade skrivit att denna kille2 var bög, om han är det egentligen låter jag var osagt då jag inte vet. men det var ingen kul historia iallafall. var såklart ett fall av nätmobbning i den bemärkelsen. det var då ganska tråkigt att skolan inte ville ta i det, då det trots allt kretsade kring skolan och alla visste att det var någon i klasserna liksom. våra lärare var "det är ingenting vi har att göra med", och ja, förvisso.

vet ej vad jag ville ha sagt.
du är säkert jättespeciell. en stjärna på himlen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

samma skvallerbloggare som skrev om mig har tidigare haft bland annat "snyggast", "bitchigast" och "tjockast"listor.
tror det svider lite för vissa personer....

[sad]
Vilken idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

"snyggast", "bitchigast" och "tjockast"listor.

alltså
Tror ej personen är frisk i huvet, lider ev av krambrist [shake]
Mvh internetpsykiatriker.


   
SvaraCitera