Aviseringar
Rensa alla

JAG LEVER!


Ämnesstartare

Man tar människorna omkring sig (i mitt fall familjen) för givet, och man lever endast för framtiden (som man hoppas ska bli mkt bättre)

Känner ni igen er?

Sen när en helt underbar människa kommer in i ens liv (vi har inte träffats i verkligheten, men ska) så har man plötsligt någonting att förlora. Och vet ni vad? Det är faktiskt en UNDERBAR känsla.

Hellre det än att känna att man inte har någonting alls att leva för i nuet. Man har iaf något att kämpa för,(och inte bara drömmar om en bättre framtid)


   
Citera
Ämnesstartare

hihi [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att vara dum i huvudet, men en liten del av mig hoppas att du råkar väldigt illa ut, och tar ner dig på jorden igen [tired] bara jävla svin som är lyckliga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den vetskapen förändrar inget när man inte har något att leva för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Inte för att vara dum i huvudet, men en liten del av mig hoppas att du råkar väldigt illa ut, och tar ner dig på jorden igen [tired] bara jävla svin som är lyckliga [zzz]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

bara jävla svin som är lyckliga [zzz]

Alla är svin. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Alla är svin. [no-no]

Sant, försökte bara vara lite positiv [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är du ju fan jävligt mycket värre om man har underbara personer i ens omgivning, men fortfarande mår apa och inte vill leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Inte för att vara dum i huvudet, men en liten del av mig hoppas att du råkar väldigt illa ut, och tar ner dig på jorden igen bara jävla svin som är lyckliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Inte för att vara dum i huvudet, men en liten del av mig hoppas att du råkar väldigt illa ut, och tar ner dig på jorden igen bara jävla svin som är lyckliga

so true:/


   
SvaraCitera

Känner igen mig till 100%


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dead End:

Inte för att vara dum i huvudet, men en liten del av mig hoppas att du råkar väldigt illa ut, och tar ner dig på jorden igen bara jävla svin som är lyckliga

[confused]

Vadå tar ner mig på jorden? Jag ÄR nere på jorden. Nu för första gången på väldigt, väldigt länge. Innan var drömmar allt jag hade. Jag hade inget att kämpa för, livet var bara meningslöst att leva.
Så jag förstår inte vad du, + några andra, menar med det där. Förstår inte alls..[sad]

internet:

Känner igen mig till 100%

Lever du bara för framtiden? (typ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roligt att du är lycklig. 😀 Tråkigt att bittra människor försöker slå ner dig i golvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jagskalyckas:

Vadå tar ner mig på jorden? Jag ÄR nere på jorden. Nu för första gången på väldigt, väldigt länge. Innan var drömmar allt jag hade. Jag hade inget att kämpa för, livet var bara meningslöst att leva.
Så jag förstår inte vad du, + några andra, menar med det där. Förstår inte alls..[sad]

Förlåt, gillar bara inte när människor ska stoltsera med sin jävla lycka på det sättet, lämnar dålig eftersmak efter sig. Men bra att det e bra med dig då iaf [party]

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kallprat:

Tråkigt att bittra människor försöker slå ner dig i golvet.

Menas?


   
SvaraCitera