Aviseringar
Rensa alla

Jag ligger bara hemma


Ämnesstartare

Någon som har tips för att hitta på saker, känns som att jag bara stänger inne mig på helgerna och allt oftare är borta från skolan, har inte hänt så tydligt innan men någon som har tips för att komma ur den onda cirkeln? 


   
Citera

Ut i naturen och promenera


   
SvaraCitera
reben

gå till skolan


   
SvaraCitera

reben:
gå till skolan


   
SvaraCitera

I den lokala tidningen borde de stå vilka evenemang som pågår under helgen. Besök någon av dem.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ta en promenad.
brukar fungera bra för stunden.


   
SvaraCitera

Har du vänner du kan träffa?


   
SvaraCitera

Gå en promenad vetja. Att träna gör att ämnet kyotonin (tror jag det heter) försvinner då musklerna fungerar ungefär som filter... Jag borde först ha förklarat vad det är för ämne 😛

Kyotonin är ett ämne som är farligt för hjärnan som gör dig deprimerad och nedstämd osv. Att träna gör att man... ja tränar bort ämnet.
Att ta en promenad är bara nyttigt, att träna i andra former är också nyttigt! Glad


   
SvaraCitera

Gå till skolan och sköt dina studier och försök hitta en hobby typ fotografera. Då kommer du ut i naturen samtidigt som du har något att göra.


   
SvaraCitera
reben

trevlig-snubbe: Kyotonin

wtf ?


   
SvaraCitera

kryptonit 


   
SvaraCitera

20141003_211300.jpg

Carpe diem. 

nä men det gäller väl egentligen att hitta folk som man känner sig pepp inför att träffa. Utan sådana människor hade jag lätt kunnat umgås med mig och bara mig. Första steget i att bryta onda cirkeln du pratar om brukar vara att tröttna på den så du är nog på god väg.


   
SvaraCitera

reben:

wtf ?

Det är ett ämne som finns i kroppen, jag är inte helt säker på vad ämnet heter men något liknande namn har de iaf. Jag läste om det i SvD nämligen.


   
SvaraCitera

haha, vad stor min hals såg ut på den bilden.


   
SvaraCitera
Kudhos

Gå till skolan och engagera dig där med lite folk. Eller något sånt.

Vad vet jag, jag är också inne hemma hela tiden.

öh


   
SvaraCitera