Aviseringar
Rensa alla

Jag ligger bara hemma


My dreams are her:
I den lokala tidningen borde de stå vilka evenemang som pågår under helgen. Besök någon av dem.

this

Sjukt underskattat. Folk kan missa så mycket intressant bara för att de inte läser lokaltidningen.


   
SvaraCitera
reben

trevlig-snubbe:

Det är ett ämne som finns i kroppen, jag är inte helt säker på vad ämnet heter men något liknande namn har de iaf. Jag läste om det i SvD nämligen.

ok jättebra om du säger rätt isf


   
SvaraCitera

reben:

ok jättebra om du säger rätt isf

Det är vad det stog i tidningen så det är korrekt. Ja det är ju alltid jättebra om man kommer med sann information!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:
Har du vänner du kan träffa?

Ja, men är faktiskt jävligt dålig på att hålla kontakten Ledsen

trevlig-snubbe:
Gå en promenad vetja. Att träna gör att ämnet kyotonin (tror jag det heter) försvinner då musklerna fungerar ungefär som filter... Jag borde först ha förklarat vad det är för ämne 😛

Kyotonin är ett ämne som är farligt för hjärnan som gör dig deprimerad och nedstämd osv. Att träna gör att man... ja tränar bort ämnet.
Att ta en promenad är bara nyttigt, att träna i andra former är också nyttigt! Glad

Jo, älskar verkligen att träna, men var så sjukt länge sen nu och känns inte som att jag kommer komma igång igen, vill men gör det inte haha låter som världens lipsill x( Men tack fina för tipset Rodnar


   
SvaraCitera

feministfittan:

Ja, men är faktiskt jävligt dålig på att hålla kontakten Ledsen

Jo, älskar verkligen att träna, men var så sjukt länge sen nu och känns inte som att jag kommer komma igång igen, vill men gör det inte haha låter som världens lipsill x( Men tack fina för tipset Rodnar

Ah varsågod! Glad Det är aldrig för sent att träna! När jag tränade upp min kondition så har den inte försvunnit då jag har gått ut kanske en månad senare på en lång promenad och det var inte allt för jobbigt. Tänk inte att du inte kommer igång igen för det gör du, det tar tid men sen ska du se på Resultat! Get out there and show your Strength! Vissa tränar aldrig men även om man är 70+are så är det inte försent Blink Det är aldrig försent! Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för peppen! ska faktiskt försöka släpa mig till gymmet, asså gick ju liksom ner 20 kg för ett år sen men nu sista halvåret har det bara inte blivit av hehe lite pinsamt Rodnar men jaja, ska försöka få rutin på det igen Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Ah varsågod! Glad Det är aldrig för sent att träna! När jag tränade upp min kondition så har den inte försvunnit då jag har gått ut kanske en månad senare på en lång promenad och det var inte allt för jobbigt. Tänk inte att du inte kommer igång igen för det gör du, det tar tid men sen ska du se på Resultat! Get out there and show your Strength! Vissa tränar aldrig men även om man är 70+are så är det inte försent Blink Det är aldrig försent! Glad

tack för peppen! ska faktiskt försöka släpa mig till gymmet, asså gick ju liksom ner 20 kg för ett år sen men nu sista halvåret har det bara inte blivit av hehe lite pinsamt Rodnar men jaja, ska försöka få rutin på det igen
Söt


   
SvaraCitera

feministfittan:

tack för peppen! ska faktiskt försöka släpa mig till gymmet, asså gick ju liksom ner 20 kg för ett år sen men nu sista halvåret har det bara inte blivit av hehe lite pinsamt Rodnar men jaja, ska försöka få rutin på det igen
Söt

Varsågod! Det låter bra, ja kanske inte att du gick ner 20kg (beroende på vad du hade för kroppsvikt innan, det är ju dumt att vara underviktig) Jag förstår, tänk inte på vad andra tycker. De flesta som tänker på det tycker att det är bra att du likaväl som alla andra som gymmar att det är bra Mycket glad Bra det!
Party


   
SvaraCitera

inge roligt o ba ligga hemma 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
inge roligt o ba ligga hemma 🙁 

 ne 🙁


   
SvaraCitera

feministfittan: Ja, men är faktiskt jävligt dålig på att hålla kontakten Ledsen

Hmm, varför det? Är det tråkiga kompisar du har?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Hmm, varför det? Är det tråkiga kompisar du har?

Nej älskar mina vänner, mer att jag känner att jag inte vill tränga mig på, störa osv, ibland får jag jävligt dåligt självförtroende och t'nker att nog ingen egentligen vill vara med mig och då blir det att jag inte är med dem 


   
SvaraCitera

feministfittan: Nej älskar mina vänner, mer att jag känner att jag inte vill tränga mig på, störa osv, ibland får jag jävligt dåligt självförtroende och t'nker att nog ingen egentligen vill vara med mig och då blir det att jag inte är med dem

Nej men, du kan fråga om de vill göra något kul. Vill de inte det så låter du det vara. Det är inte att tränga sig på! Om du däremot hade varit sån att du frågar fem gånger om samma sak...då tränger man sig på.

För mig är det bästa sättet att göra nått, att göra det tillsammans med vänner. Man får en energikick av att göra något socialt, iaf jag.


   
SvaraCitera