Aviseringar
Rensa alla

Jag luntade


Ämnesstartare

Hade levande ljus och pinnen som är resten av en rökelse och kunde inte låta bli att elda den. Nu luktar det rökt makrill i hela rummet 🙁

Brukar ni lunta hemma?


   
Citera
Ämnesstartare

what the


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderatorer är inte ofelbara alltså. [surprised]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

luntade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RÖKA MAKRILL??

(eta myrer???)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som inte kommer från området kring västra götaland vet inte vad lunta betyder, har jag för mig. En kompis från Stockholm hade iaf aldrig hört det.

Har eldat lite hemma, men försöker att låta bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

luntade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ISTHATSO:

luntade?

Klorofyl:

luntade?

Elda småsaker for teh lulz typ. Som när man petar ner saker i stearinljusen på caféer [blush]

Tilda1988:

Folk som inte kommer från området kring västra götaland vet inte vad lunta betyder, har jag för mig. En kompis från Stockholm hade iaf aldrig hört det.

OMG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eldar upp saker for teh lulz gör jag, men vet inte om man kan kalla det för att lunta :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Elda småsaker for teh lulz typ. Som när man petar ner saker i stearinljusen på caféer [blush]

Åh! Då älskar jag att lunta! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång lade brodern och jag in en fästing i en bunt papper, hällde på tändvätska och tände på. Överdråp på hög nivå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

En gång lade brodern och jag in en fästing i en bunt papper, hällde på tändvätska och tände på. Överdråp på hög nivå.

Gjorde samma med ett spädbarn.

Dold text: Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eldade typ nästan ner mina föräldrars garage när jag och en kompis lekte med gräsklipparbensin i typ sexan

räknas det som luntande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera