Aviseringar
Rensa alla

Jag lyckas inte


Bakric:

Ta i hårdare och längre

Bakric:

Pröva med en större dildo

nusse


   
SvaraCitera
Bakric

stereo total:

Haha, du har inte så stor koll på brudar va? [crazy]

Bakric:

Gör en tågdans naken genom stadens gågata och säg "chugga chugga chugga w00t w00t"

Såg jag ut att vara allvarlig? [rolleyes]


   
SvaraCitera

isola:

Du har inte en annan kropp hos dig, nej. Annars är det samma sak om du gör på samma sätt som han gjorde.

skit samma


   
SvaraCitera

Bakric:

Såg jag ut att vara allvarlig?

Dom första punkterna verkade vara seriösa. Men skönt att dom inte var det då.


   
SvaraCitera

agnespagnes:

Jag

Alltså, det handlar mycket mycket om det psykiska. Det handlar inte bara om att tillfredställa kroppen som om den vore en maskin. Om du känner att du absolut behöver ha någon annan för att få orgasm, då är det så det funkar för dig. Du kan alltid försöka med att fantisera om hur en kille smeker dig samtidigt som du tillfredställer dig själv. Det kan hjälpa. Är fantasin tillräckligt stark kan inte hjärnan i stunden skilja mellan verklighet och illusion.

isola:

Får se om jag kan dra till nått vettigt exempel.
Om du är hetero så kan du inte tänka på någon av samma kön och upprepa exakt samma procedur för att få orgasm. Om du är homosexuell och tänker på nån med samma kön, då går det. Du gör ju samma saker i båda fallen, men i sinnet tänker du annorlunda. I ett fall funkar det, i ett annat funkar det inte. På samma sätt kan vissa inte få orgasm genom att tillfredställa sig själva.


   
SvaraCitera

Razorblade:

Om du är hetero så kan du inte tänka på någon av samma kön och upprepa exakt samma procedur för att få orgasm.

Öh? Det där var ju inte alls samma sak.
Det är bara att be vederbörande att lära en isf.


   
SvaraCitera

isola:

Öh? Det där var ju inte alls samma sak.Det är bara att be vederbörande att lära en isf.

Jag överdrev för att tydliggöra att det handlar om psyket. Du kan inte bara leka med din kropp på "rätt" sätt och förvänta dig att det kommer ge samma resultat oavsett vad.


   
SvaraCitera

Razorblade:

Jag överdrev för att tydliggöra att det handlar om psyket. Du kan inte bara leka med din kropp på "rätt" sätt och förvänta dig att det kommer ge samma resultat oavsett vad.

Det säger väl sig självt att man medans fantiserar/kollar på porr/läser sexstory/vadmannutänderpå


   
SvaraCitera

isola:

Det säger väl sig självt att man medans fantiserar/kollar på porr/läser sexstory/vadmannutänderpå

Ja, men om man av någon anledning inte kan fantisera bra för att få till en trovärdig fantasi, eller inte gillar porr, då funkar det bara med en annan person. Du kan inte bara börja smeka dig själv och vänta på resultat, oavsett förutsättningar.


   
SvaraCitera

Det kanske inte är såhär, att du måste kolla på "porr" medans du gör det, eller det kanske du redan gör? Jag hade helt klart försökt med detta om du inte redan gör det, köp en dildo också, brukar oftast funka bättre.


   
SvaraCitera

Armstroong:

kanske inte

Kanske menar jag, ursäkta.


   
SvaraCitera

isola:

Stimuleringen på samma ställe är samma sak.

Stimulans sitter i hjärnan..

agnespagnes:

Och hur kan jag göra för att lyckas komma??

Fantisera mera


   
SvaraCitera

Phenomenalt:

Stimulans sitter i hjärnan..

Nu missuppfattade du nog lite kanshi.
Visst är det i hjärnan det händer men det går inte att smeka sin lilltå på samma sätt och vänta sig samma resultat.


   
SvaraCitera

isola:

Visst är det i hjärnan det händer men det går inte att smeka sin lilltå på samma sätt och vänta sig samma resultat.

Mind over matter.
Haha, nä men det har du rätt i - men det är lite mer nyanserat än som du tidigare beskrev med stimulans.


   
SvaraCitera

Runka hårdare


   
SvaraCitera