Aviseringar
Rensa alla

jag mår dåligt av


Ämnesstartare

um och alla trådar som inte handlar om hästarnas mår dåligt avart ni pratar om knark och sprit jag blir ledsen när ni pratar om utspädaren för jag saknar honom som fan jag blir ledsen för att ni är ledsna jag är ledsen för att jagar äcklig jag hatar att det är skambelagt att ha mer brutalt sex än missionären med ömma kyssar och jag älskar dig snutteputtenuttegrynet jag hatar att ni har så fel om allting och jag hatar att alla är så otacksamma och jag är avundsjuk på er som har en bra förälder och vänner och ett bra liv och inte behöver ha ont i magen hela tiden för att någon ska slita upp dörren till ert rum och skälla på er och jag hatar att folk är arga och jag hatar att allt är fel och jag hatar attan måste leva för andras skull fast jag inte egentligen vill och jag hatar alla diskussioner om politik och kön och genus och rasism och musik och kärlek och lila kuddar och mat och tak och träning och krig


   
Citera
Ämnesstartare

mådde dåligt av en mors dag-tråd förut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag mår dåligt av att ligga i sängen
jag mår dåligt av att sitta vid datorn
jag mår dåligt av att känna mig instängd
jag mår dåligt av att personer som jag inte gillar smittar mig med deras sätt att prata och skratta och slänger min mat
jag mår dåligt av att känna mig som en soppåse som någon har ställt i ett rum och glömt bort
jag mår dåligt av att någon låtsas bry sig om mig och sen inte gör det
jag mår dåligt av att människor tror att jag inte kan förstå saker
jag mår dåligt av att behöva göra saker för att det är måste istället för att göra sånt jag vill
jag mår dåligt av att bli tvingad till saker
jag mår dåligt av att det inte spelar någon roll vad jag gör för alltid måste jag ändå må jättedåligt
mår dåligt av att inget är roligt, att vara ensam, bli lurad


   
SvaraCitera

förlåt men nu blev jag sugen på alkoholhaltiga drycker [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väl skrivet


   
SvaraCitera

finns det ingen tråd som heter: jag mår bra av? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phrasedlvoe:

finns det ingen tråd som heter: jag mår bra av?

skapa!


   
SvaraCitera

Papperssoldat:

skapa!

lovar du att posta då?`? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Phrasedlvoe:

lovar du att posta då?`?

lovar[smile]


   
SvaraCitera

Papperssoldat:

lovar[smile]

GOGOGOGO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensamhet
vinter
allt


   
SvaraCitera

blir ledsen av min familj
that's all I can say


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du måste inte ett piss, är du inte nöjd med situationen så ta tag i den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

Du måste inte ett piss, är du inte nöjd med situationen så ta tag i den.

Hur? Jag är alltid som alla vill att jag ska vara men de fattar inte att jag bara låtsas, ska jag ändra på dom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

Hur? Jag är alltid som alla vill att jag ska vara men de fattar inte att jag bara låtsas, ska jag ändra på dom?

Hm undrar varför du visar prov på att ha en väldigt bra hjärna i andra diskussioner och ämnen men när man pratar om detta så.. [crazy] Du förstår nog själv egentligen.


   
SvaraCitera