Aviseringar
Rensa alla

jag mår inte bra


Ämnesstartare

zIGGE:

Du borde börja skriva i en personlig dagbok. Varför utråka andra obehövandes?

Jag bryr mig faktiskt inte om vad du tycker att jag borde göra. Men däremot undrar jag varför du hela tiden söker bråk med mig, genom att skriva såna här saker, till exempel.

Jag gillar inte dig och du verkar inte gilla mig. Tycker dock inte att det finns någon anledning att att göra en höna av en fjäder.

Du behöver inte prata med mig, citera mig eller ha någon som helst kontakt med mig i fall du tycker illa om mig. Är totalt meningslöst att bråka bara för sakens skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

, drack saft och sen kräktes jag upp den igen några minuter senare [sad]

Sjuk lr var det dålig saft? Mår jättteilla ibland vid stress och ångest. Stressade iväg till bussen idag efter att knappt ha svalt min lunch. Var tvärsäker på att jag skulle kräkas på bussen, men stålmagen klara det!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sjuk lr var det dålig saft? Mår jättteilla ibland vid stress och ångest. Stressade iväg till bussen idag efter att knappt ha svalt min lunch. Var tvärsäker på att jag skulle kräkas på bussen, men stålmagen klara det!!!

drack nog för fort och på för tom mage. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

uh.. ingen som kan köpa?

nää

30 min till närmaste affär till fots. min lillebror är ute med kompisar, min farsa har druckit och min morsa har redan handlat och vill inte åka igen och hon köpte inga då

Postorderhoran:

mår inte heller så bra, drack saft och sen kräktes jag upp den igen några minuter senare

usch då [n]

Chibibbi:

Du mår inte bra...nää..who the fuck does?

vad är det för fel på dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad är det för fel på dig då?

Saknar någon. Mår du bättre nu eller fortfarande dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Saknar någon. Mår du bättre nu eller fortfarande dåligt?

jag saknar också nån. suger för jag lär aldrig se denne igen [n]

ja lite bättre faktiskt för jag kunde äta lite utan att spy upp allt men har fortfarande lite feber och skit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag saknar också nån. suger för jag lär aldrig se denne igen

Samma här.

patrick bateman:

ja lite bättre faktiskt för jag kunde äta lite utan att spy upp allt men har fortfarande lite feber och skit

Försök dricka mycket iaf, så du får i dig lite näring iaf. =) Krya på dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Samma här.

hoppas det blir bättre [smile]

Chibibbi:

Försök dricka mycket iaf, så du får i dig lite näring iaf. =) Krya på dig!

haha jo jag har druckit rätt mycket men kanske inte rätt saker. jag är inte så smart

tack så mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hoppas det blir bättre

Tack! =o Du med!

patrick bateman:

haha jo jag har druckit rätt mycket men kanske inte rätt saker. jag är inte så smart

Tror du är det. Jag brukar själv dricka juice, så jag får i mig vitaminer. Ett tips bara. Det är gott, man mår inte illa av det och man få i sig något iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Tack! =o Du med!

tack! [smile]

Chibibbi:

Tror du är det. Jag brukar själv dricka juice, så jag får i mig vitaminer. Ett tips bara. Det är gott, man mår inte illa av det och man få i sig något iaf.

det var snällt sagt. jo jag har också druckit mycket juice idag faktiskt. jag började dagen med loka och iste men juice har funkat bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

30 min till närmaste affär till fots. min lillebror är ute med kompisar, min farsa har druckit och min morsa har redan handlat och vill inte åka igen och hon köpte inga då

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

[sad]

mm lite synd. du kan alltid skicka några till mig om du vill? [bigsmile] annars får jag be morsna köpa imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

mm lite synd. du kan alltid skicka några till mig om du vill? [bigsmile] annars får jag be morsna köpa imorgon

tror d går snabbare om hon köper [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tror d går snabbare om hon köper

haha mm jag tror också det faktiskt


   
SvaraCitera